Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tommy098
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 19-09 11:42
Hallo,

Ik heb onlangs een Raidsonic IB-863-B aangeschaft en geinstaleerd in mijn pc.
Nu kan ik daar geen geheugenkaarten (sd/micro sd) mee uitlezen.
Wat wel werkt zijn de usb 2.0 en 3.0 poorten.

Als ik er een geheugenkaart in steek gaat de activity-led oplichten.
Mijn besturingssysteem (windows 7) detecteert de geheugenkaart ook want hij komt er bij "my computer" bij te staan maar als ik deze dan probeer te openen komt er te staan dat ik er een moet insteken.

Als ik deze geheugenkaart open via een andere pc lukt dit wel. Ik heb dit met 2 verschillende geheugenkaarten geprobeerd.

Kan iemand mij helpen om dit op te lossen?

Alvast bedankt,
Thomas

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hero of Time
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 21:58

Hero of Time

Moderator LNX

There is only one Legend

Het had iets gescheeld als je had aangegeven dat het een interne card reader is, dan hoeven mensen niet speciaal te zoeken.

Heb je alle kabels ook goed aangesloten en niet een verkeerd om zitten? Kabeltjes ook in de juiste headers van je moederbord? Heb je de card reader in een andere PC getest om te kijken of het daar aan zou liggen? Het testen van een kaartje zelf heeft weinig zin namelijk, dan weet je alleen of de kaart zelf werkt, maar je wilt weten of je apparaat in orde is.

Commandline FTW | Tweakt met mate

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rupie
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 18-09 13:19
Hero Of Time schreef op donderdag 09 februari 2012 @ 22:32:
Heb je de card reader in een andere PC getest om te kijken of het daar aan zou liggen?
Dat zou je inderdaad moeten doen. Je zou zoeits kunnen krijgen als 1 van de kabeltjes (die samen de usb kabel vormen) niet helemaal lekker verbinding maakt of iets in die geest. Als hij het in een ander systeem ook niet werkt zou ik er mee terug gaan naar de winkel.

Desktop | Server | Laptop

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hero of Time
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 21:58

Hero of Time

Moderator LNX

There is only one Legend

Ik moet mij verontschuldigen omtrent het missen van de specs van het apparaat (intern of extern), ik zie nu op 't werk, waar ik niet standaard ben aangemeld, dat je 't product hebt gekoppeld aan dit topic. In m'n voorkeuren heb ik productkoppelingen uit staan en moest ik dus zoeken wat 't precies voor apparaat is.
Geeft wel aan dat hier aan gedacht moet worden, door beide partijen :).

Commandline FTW | Tweakt met mate