Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gabr1e7
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 14:43
Hallo allemaal,

Ik heb een iPhone 4 met nog tot Juni garantie volgens apple.nl (via de serial gechecked) en ik heb 1 dode/vaste pixel in het scherm.
Weet iemand hoe dat in zijn werk gaat? Word het LCD vervangen of de hele voorkant? Ik las namelijk dat het scherm en de digitizer vast zitten met lijm aan de voorkant.
Enig idee hoe lang het duurt als ik hem zou opsturen totdat ik hem weer terug krijg?
Iemand misschien ervaring ermee?
Kan ik er trouwens voor zorgen dat Apple de bezel vervangt? Er zitten een paar lelijke krassen op...
De aankoop bon is niet meer aanwezig, maakt dat wat uit voor Apple?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bloemstukje
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 04-06 20:44
Heb je er al aan gedacht om de verkopende partij te bellen? ;) Ik ben mijn glazen bol vergeten dus kan zo even niet precies hun voorwaarden doorlezen.. komop, beetje eigen inzet, wat heb je zelf al ondernomen?

gewoon nee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gabr1e7
SanderPS3 schreef op donderdag 09 februari 2012 @ 19:05:
Heb je er al aan gedacht om de verkopende partij te bellen? ;) Ik ben mijn glazen bol vergeten dus kan zo even niet precies hun voorwaarden doorlezen.. komop, beetje eigen inzet, wat heb je zelf al ondernomen?
Ik heb Apple nog niet gebeld, ik wou graag eerst even onderzoeken voordat ik actie onderneem!
Heb er namelijk geen zin in dat ik mijn telefoon straks 4 weken kwijt ben!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 415399

En bij wie kun je het beste onderzoek dan degene die je het toestel verkocht heeft?

Daarbij moet ik zeggen dat Apple vrijwel niets repareert maar altijd omruilt, dit houdt ook in dat de behuizing meestal nieuw is. Maar ik moet Sander hierin gelijk geven, dit kun je het beste aan de verkoper vragen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MsG
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 08:26

MsG

Forumzwerver

Had je al vanaf dat je hem kreeg die dode pixel? Want als consument moet je na 6 maanden aantonen dat het defect er al vanaf het begin was en niet door eigen onredelijk gebruik komt.

Ik denk dat je er wel van uit kan gaan dat je hem een maandje kwijt zou kunnen zijn. Is dat zo onoverkomelijk?

Denk om uw spatiegebruik. Dit scheelt Tweakers.net kostbare databaseruimte! | Groninger en geïnteresseerd in Domotica? Kom naar DomoticaGrunn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gabr1e7
Dit is alleen om even te laten weten wat er uiteindelijk is gebeurd met de iphone, ik was gewoon naar de apple store gegaan in amsterdam en bracht de iphone mee zonder doos! Ze checken de telefoon of hij nog in garantie zit en ruilde hem meteen om voor een gloednieuwe! duurde 10 minuten!

Dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Remko.me
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 17-01-2024
fixed!

[ Voor 98% gewijzigd door Remko.me op 09-07-2012 13:09 ]

Bekijk mijn site: Remko.me

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Uniciteit
  • Registratie: Maart 2010
  • Niet online

Uniciteit

1+1 is niet altijd 2

Remko.me schreef op zaterdag 07 juli 2012 @ 16:55:
Hoi allemaal,

Mijn iPhone 4 heeft een microfoon probleem.
Nu is het veel gekloot altijd via Tmobile, zij beweren namelijk ALTIJD dat er vochtschade is, anyway waarschijnlijk een bekend iets dat verhaal.

Ik wil naar de Apple Store in Amsterdam.
Nu hoorde ik dat je iPhone dan omgeruild gaat worden..

Wat vinden jullie, zou het te brutaal zijn om te vragen of je dan de witte mag ipv de zwarte? Ik wilde namelijk toen een witte maar die was nog niet te leveren.

Groet, Remko
Het is nog maar de vraag of ze hem omwisselen. Zodra ze dat _eventueel_ aangeven, dan kan je voorzichtig vragen of het ook een wit model mag zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CyBeR
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
Je kunt 't vragen, maar ze gaan 't niet doen.

All my posts are provided as-is. They come with NO WARRANTY at all.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Remko.me
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 17-01-2024
fixed!

[ Voor 97% gewijzigd door Remko.me op 09-07-2012 13:09 ]

Bekijk mijn site: Remko.me

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CyBeR
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
Ik bedoel, ze gaan geen zwarte omruilen voor een witte.

All my posts are provided as-is. They come with NO WARRANTY at all.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 464349

Remko.me schreef op zaterdag 07 juli 2012 @ 17:30:
Thanks

Ze gaan hem wel omwisselen, er is namelijk geen vochtprobleem want dat heeft een second opinion al uitgewezen (iFactor reparatiecentrum + iCentre reparatiecentrum)
Maar Tmobile zegt dat dit geen officiële apple stores dus en daarmee niet een goede second opinion.

Heb in ieder geval bewijzen.

Maar heb geen zin om het welles nietes spelletje te spelen met Tmobile.
Welles nietes spelletje is niet nodig als je verbaal een beetje sterk bent en je rechten kent.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Glashelder
  • Registratie: September 2002
  • Niet online

Glashelder

Anti Android

CyBeR schreef op zaterdag 07 juli 2012 @ 17:39:
Ik bedoel, ze gaan geen zwarte omruilen voor een witte.
En waarom wel niet dan? Ik heb wel eens van iemand gehoord dat die zijn zwarte voor een witte heeft omgeruild (ook een defecte ja).

Edit: het was niet de bedoeling om een 5 dagen oud topic hiervoor te kicken :+

[ Voor 12% gewijzigd door Glashelder op 14-07-2012 16:00 ]

PV 4915wp op oost, 2680 wp op west, 1900 wp op zuid. pvoutput - AUX 8 kW bi bloc

Pagina: 1