The best argument against democracy is a five-minute conversation with the average voter.
Wat zegt de apple store waar je hem hebt gekocht hierover?
rm -rf ~/.signature
Hoofdtelefoons als deze mogen in Accessoires & Navigatie, ik move het topic daar dan ook even heen
Some people just need a high-five.... In the face.... With a chair.
Ik denk niet dat Apple op deze producten garantie voorziet. Ik heb hem online gekocht. Zou het aan te raden zijn om eens in een Apple store binnen te gaan en daar garantie te vragen?mattttt schreef op donderdag 09 februari 2012 @ 17:58:
Wat zegt de apple store waar je hem hebt gekocht hierover?
The best argument against democracy is a five-minute conversation with the average voter.
De Apple-stores in NL zijn niet van Apple in de zin dat het resellers zijn. Dus niet aansprakelijk voor zaken die aangeschaft zijn bij Apple-online. Je beste kans is de apple-store bellen of mailen, het klantenservicenummer van monsterNL is idd moeilijk te vinden en je krijgt gewoon een Indiër aan de lijn. Dit nummer staat overigens in de handleiding.
Hoe lang heb je de koptelefoon al?
En is het in België niet wettelijk geregeld dat de (online) winkel garantie moet geven?
En is het in België niet wettelijk geregeld dat de (online) winkel garantie moet geven?
[ Voor 3% gewijzigd door ElektroNeko op 09-02-2012 18:07 ]
Is in heel Europa zo geregeld maar dat zal vele bedrijven worst wezen natuurlijk al kan ik het wel eens gaan proberen. Denk inderdaad dat ik gewoon eens een Apple store ga binnenwandelen en hopen dat ik een behulpzame verkoper te pakken krijg.ElektroNeko schreef op donderdag 09 februari 2012 @ 18:06:
Hoe lang heb je de koptelefoon al?
Even een update over de afloop:
Voor (Belgische) Apple store kopers; in België zijn er geen officiële Apple stores, enkel een soort retailers die onder Apple's naam producten mogen verkopen. Garantie loopt dan enkel via deze winkels en niet via de Apple store. Mijn hoofdtelefoon heb ik wel bij Apple gekocht en dus moest ik hem sowieso terugsturen.
Gelukkig heb ik dat niet gedaan en wel de luchtdruk van de compresseur zijn magische werk laten doen. Het probleem was namelijk opgelost door de linkerkant eens goed uit te blazen met 10 bar lucht
Ben zeer tevreden over de hoofdtelefoon zelf maar voor support hier in België moet je zeker niet bij Beats zijn!
Voor (Belgische) Apple store kopers; in België zijn er geen officiële Apple stores, enkel een soort retailers die onder Apple's naam producten mogen verkopen. Garantie loopt dan enkel via deze winkels en niet via de Apple store. Mijn hoofdtelefoon heb ik wel bij Apple gekocht en dus moest ik hem sowieso terugsturen.
Gelukkig heb ik dat niet gedaan en wel de luchtdruk van de compresseur zijn magische werk laten doen. Het probleem was namelijk opgelost door de linkerkant eens goed uit te blazen met 10 bar lucht
Pagina: 1