Black Friday = Pricewatch Bekijk onze selectie van de beste Black Friday-deals en voorkom een miskoop.

• Renegade!
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 24-01-2022
Ik heb een Solo HD hoofdtelefoon van Beats by Dre waarvan de linkerkant een irritant geluid maakt. Hij is gekocht via de apple store en ik zou hem nu dus graag opsturen voor garantie. Ik slaag er echter niet in om te vinden waar ik hem naartoe moet sturen ofzo. Er is een Belgisch telefoonnummer voor support die ik op de site van Monster gevonden heb (0800-79201) maar dat werkt gewoon niet :? Heb ook al eens een email gestuurd maar nooit antwoord op gekregen.

Weet iemand hoe dit werkt bij Monster? Vind het toch vreemd dat het zo moeilijk is om support te krijgen voor zo'n dure toestellen.

The best argument against democracy is a five-minute conversation with the average voter.

• bakakaizoku
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 14-11 20:15
Wat zegt de apple store waar je hem hebt gekocht hierover?

rm -rf ~/.signature

• FeaR
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 14-11 19:46

FeaR

In GoT we trust

Hoofdtelefoons als deze mogen in Accessoires & Navigatie, ik move het topic daar dan ook even heen :)

Some people just need a high-five.... In the face.... With a chair.

• Renegade!
mattttt schreef op donderdag 09 februari 2012 @ 17:58:
Wat zegt de apple store waar je hem hebt gekocht hierover?
Ik denk niet dat Apple op deze producten garantie voorziet. Ik heb hem online gekocht. Zou het aan te raden zijn om eens in een Apple store binnen te gaan en daar garantie te vragen?

The best argument against democracy is a five-minute conversation with the average voter.

• HerrJasper
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 19-09 15:09
De Apple-stores in NL zijn niet van Apple in de zin dat het resellers zijn. Dus niet aansprakelijk voor zaken die aangeschaft zijn bij Apple-online. Je beste kans is de apple-store bellen of mailen, het klantenservicenummer van monsterNL is idd moeilijk te vinden en je krijgt gewoon een Indiër aan de lijn. Dit nummer staat overigens in de handleiding.

• ElektroNeko
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 30-09-2024
Hoe lang heb je de koptelefoon al?

En is het in België niet wettelijk geregeld dat de (online) winkel garantie moet geven?

[ Voor 3% gewijzigd door ElektroNeko op 09-02-2012 18:07 ]

• Renegade!
ElektroNeko schreef op donderdag 09 februari 2012 @ 18:06:
Hoe lang heb je de koptelefoon al?

En is het in België niet wettelijk geregeld dat de (online) winkel garantie moet geven?
Is in heel Europa zo geregeld maar dat zal vele bedrijven worst wezen natuurlijk al kan ik het wel eens gaan proberen. Denk inderdaad dat ik gewoon eens een Apple store ga binnenwandelen en hopen dat ik een behulpzame verkoper te pakken krijg.

• Renegade!
Even een update over de afloop:

Voor (Belgische) Apple store kopers; in België zijn er geen officiële Apple stores, enkel een soort retailers die onder Apple's naam producten mogen verkopen. Garantie loopt dan enkel via deze winkels en niet via de Apple store. Mijn hoofdtelefoon heb ik wel bij Apple gekocht en dus moest ik hem sowieso terugsturen.

Gelukkig heb ik dat niet gedaan en wel de luchtdruk van de compresseur zijn magische werk laten doen. Het probleem was namelijk opgelost door de linkerkant eens goed uit te blazen met 10 bar lucht :) Ben zeer tevreden over de hoofdtelefoon zelf maar voor support hier in België moet je zeker niet bij Beats zijn!

Pagina: 1