Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Verwijderd

Topicstarter
Sinds enige tijd heb ik een Samsung Galaxy S2 en een Samsung Galaxy Tablet.
Ik heb draadloos internet van Ziggo.
Ik heb een Netgear router (WGR614v6)
Mijn laptop werkt hier prima op en ook mijn vorige telefoon (Samsung Omnia 2) werkte hier prima mee.
Maar mijn nieuwe telefoon en mijn tablet kunnen maar geen verbinding krijgen.
Ze proberen het steeds opnieuw, maar voordat de verbinding tot stand komt is hij alweer afgebroken.
Wat zou dit kunnen zijn?
Is mijn router misschien niet goed genoeg?
Ik heb al geprobeerd om het kanaal te wijzigen, maar dit lost het niet op helaas.
Ik zou het probleem graag op willen lossen, want met name mijn tablet kan ik zo niet goed gebruiken.

Ik krijg de volgende meldingen op mijn telefoon:

verbinding maken met @home18...
Verifieren met @home18...
Scannen
verbinding verbroken

En dit steeds opnieuw achter elkaar.

Wie zou mij hierbij kunnen helpen?

• reyals
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 22-11 09:17
Andere router proberen? Als het dan wel goed gaat ligt het niet aan je telefoon. Software update voor je router? Keer de router resetten? Zelf al iets geprobeerd?

Samsung Note 4 (Omegarom V4, android 6.0.1) Samsung Galaxy Note 3, Android 5.0 lollipop alexndr devbase (custom rom)/Asus transformer tab TF300T, Katkiss Nougatella 7.1.2

• PaT
  • Registratie: April 2003
  • Niet online

PaT

Moderator Mobile

Ja, dat mod

Zou je inderdaad iets meer info kunnen geven over wat je zelf al geprobeerd heb?

Groot genoeg voor 2 hoofdletters

• ph4ge
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 23:11
Gebruik je wel het goede wachtwoord?

toolkist schreef op vrijdag 24 februari 2023 @ 08:41: "Nah deze keer heb je gewoon gelijk. Geniet ervan, zo vaak zeg ik dat niet tegen je :+"

Verwijderd

Topicstarter
Hoi allemaal.

Bedankt voor de reacties.
Ik ben er inmiddels (met hulp van experts) achter dat ik een nieuwe router moet hebben...