Black Friday = Pricewatch Bekijk onze selectie van de beste Black Friday-deals en voorkom een miskoop.

• sbierman
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 04-04 00:43
Beste tweakers,

Sinds 6 december ben ik werkloos. Ik had wel een leuke baan (boven het oude tweakerskantoor), maar was helaas niet meer nodig. Nu ben ik nog jong (22) en op volle zoektocht naar een baan, maar is het verloop erg traag. Ik had niet verwacht, dat ik nu nog geen baan zou hebben (al wacht ik nog op een telefoontje en heb ik de volgende 2 sollicitaties al weer voor de deur staan) Dus onlangs heb ik een uitkering aangevraagd, want de rekeningen blijven ook gewoon komen. Maar hier heb ik dus anderhalve maand mee gewacht. Toen ik werd gebeld over mijn aanvraag, werd er gesproken over een eventuele korting als consequentie op het late aanvragen.

Dus mijn vraag is: weet iemand wat zo'n dergelijke korting inhoud? Hoeveel procent dat kan zijn?

• Hahn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 21:08
Mijn vraag aan jou: waarom heb je dat niet gelijk gevraagd toen degene aan de telefoon daarover begon?

The devil is in the details.

• mr_obb
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 01-09 14:15

mr_obb

Lakse Perfectionist

Heb je een WW-uitkering of een bijstandsuitkering aangevraagd? In het laatste geval is het namelijk de gemeente die de kortingspercentages van maatregelen vastlegt in een verordening.

• Rukapul
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 22:33
sbierman schreef op donderdag 09 februari 2012 @ 16:22:
Dus mijn vraag is: weet iemand wat zo'n dergelijke korting inhoud? Hoeveel procent dat kan zijn?
Geen idee, maar het principe ben ik wel eerder tegengekomen.

In het mijn bekende geval (wel jaren geleden) is er geen korting opgelegd voor de WW-uitkering. Als ik het me goed herinner was er de mogelijkheid te reageren en daarbij aangegeven dat er een aantal sollicitaties in de pijplijn zaten. Lijkt er dus op dat aantonen dat er al flink gesolliciteerd werd dat het te voorkomen kan worden.

• sbierman
Hahn schreef op donderdag 09 februari 2012 @ 16:23:
Mijn vraag aan jou: waarom heb je dat niet gelijk gevraagd toen degene aan de telefoon daarover begon?
Ja dat vraag ik mijzelf nu ook af. Het verloop van het gesprek ging erg snel en stond er simpelweg niet bij stil. Overigens werd vermeld dat ik het zou kunnen nalezen in de brief die zou volgen. Maar in de brief staat hier niks over. Ook bellen met het UWV levert niks op. Die wimpelen mij af, door te zeggen dat hetgeen pas duidelijk wordt bij de beoordeling van mijn aanvraag. Maar ik ben vast niet de eerste in dit land, dus daarom vraag ik het hier nogmaals.

[ Voor 19% gewijzigd door sbierman op 09-02-2012 16:28 ]

• mr_obb

mr_obb

Lakse Perfectionist

UWV, dus het is een WW-uitkering. Dan gelden de UWV-regels en de kortingstarieven zijn te vinden op: http://www.uwv.nl/Particu...t_aan_de_regels_houd.aspx

• sbierman
mr_obb schreef op donderdag 09 februari 2012 @ 16:28:
UWV, dus het is een WW-uitkering. Dan gelden de UWV-regels en de kortingstarieven zijn te vinden op: http://www.uwv.nl/Particu...t_aan_de_regels_houd.aspx
Oke, ik geloof dat ik antwoord heb op mijn vraag. Dank je.

• mr_obb

mr_obb

Lakse Perfectionist

Als ik jou was zou ik wel bezwaar maken en aan het UWV aantonen dat je al meerdere sollicitaties hebt gedaan sinds 6 december. Als je duidelijk laat zien dat je bezig bent met het vinden van een baan, willen ze het wellicht bij een waarschuwing laten.

• sbierman
Ga ik zeker doen!

• Rukapul
mr_obb schreef op donderdag 09 februari 2012 @ 16:34:
Als ik jou was zou ik wel bezwaar maken en aan het UWV aantonen dat je al meerdere sollicitaties hebt gedaan sinds 6 december. Als je duidelijk laat zien dat je bezig bent met het vinden van een baan, willen ze het wellicht bij een waarschuwing laten.
Indien mogelijk juist sollicitaties benadrukken van voor 6 december al met daarbij de verwachting dat deze positief af zouden lopen. (En dan alle solicitaties opsommen in bijlage.)

• Paul
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 19:27
Misschien lees ik het verkeerd, maar gaan ze je nu (mogelijk)(tijdelijk) minder geld geven omdat je niet meteen je handje op hebt gehouden maar eerst zelf hebt geprobeerd werk te vinden? Je hebt ze al geld bespaard; niet meteen bij de staat aankloppen zou juist gestimuleerd moeten worden...

Of vraag je nu WW aan met ingangsdatum 6 december?

"Your life is yours alone. Rise up and live it." - Richard Rahl
Rhàshan - Aditu Sunlock

• sbierman
Paul schreef op donderdag 09 februari 2012 @ 16:54:
Misschien lees ik het verkeerd, maar gaan ze je nu (mogelijk)(tijdelijk) minder geld geven omdat je niet meteen je handje op hebt gehouden maar eerst zelf hebt geprobeerd werk te vinden? Je hebt ze al geld bespaard; niet meteen bij de staat aankloppen zou juist gestimuleerd moeten worden...

Of vraag je nu WW aan met ingangsdatum 6 december?
Nou in eerste instantie was ik dus niet van plan aan te kloppen. Maar je moet aangeven bij de aanvraag van WW sinds wanneer je werkloos bent. Dus heb WW aangevraagd met ingangsdatum 6 december. Dus ik krijg wel WW met terugwerkende kracht (volgens het UWV).

• RocketKoen
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 16-11 22:35
sbierman schreef op donderdag 09 februari 2012 @ 16:59:
[...]

Nou in eerste instantie was ik dus niet van plan aan te kloppen. Maar je moet aangeven bij de aanvraag van WW sinds wanneer je werkloos bent. Dus heb WW aangevraagd met ingangsdatum 6 december. Dus ik krijg wel WW met terugwerkende kracht (volgens het UWV).
Normaal als je WW krijgt, krijg je ook banen en sollicitaties aangeboden. Je bent verplicht daar op in te gaan.
Aangezien jij geen hulp hebt gezocht met het zoeken naar een baan, kun je veronderstellen dat je deels verwijtbaar werkeloos bent. Daarom dus ook een korting.
maar misschien zien ze er vanaf als je aantoont wel hard op zoek geweest te zijn. Ik ken een paar mensen die bij het UWV werken, en als jij je best doet zijn ze best makkelijk.

[ Voor 11% gewijzigd door RocketKoen op 09-02-2012 17:18 ]

TheS4ndm4n#1919

• sbierman
RocketKoen schreef op donderdag 09 februari 2012 @ 17:17:
[...]

Normaal als je WW krijgt, krijg je ook banen en sollicitaties aangeboden. Je bent verplicht daar op in te gaan.
Aangezien jij geen hulp hebt gezocht met het zoeken naar een baan, kun je veronderstellen dat je deels verwijtbaar werkeloos bent. Daarom dus ook een korting.
maar misschien zien ze er vanaf als je aantoont wel hard op zoek geweest te zijn. Ik ken een paar mensen die bij het UWV werken, en als jij je best doet zijn ze best makkelijk.
Grappig dat je het zegt, misschien zelf nog niet de hedendaagse UWV behandeling gekregen? Wanneer je WW aanvraagt krijg je inderdaad banen en sollicitaties aangeboden... je krijgt zelfs een werkcoach aangewezen. Helaas moet je een nummertje trekken en 5/6 weken in de rij staan voordat ze je voor een soort intake uitnodigen. Ben blij dat deze instantie er is, maar ik heb het liever zelf in de hand. Overigens heb ik wel hulp gezocht, namelijk in de vorm van uitzendbureau's, familie en kennissen. (Dit loont nog steeds en ik verwacht ook nog steeds snel werk te hebben.) Dus ik denk niet bepaald dat mij iets te verwijten is op dat gebied. Overigens moet je binnen 2 dagen na je ontslag je WW aanvragen, anders kom je dus al in mijn situatie terecht. Hoe moet je dat weten als je jezelf daar niet in heb verdiept? Bij mij was het trouwens meer een keuze, maar toch. Denk dat ik me punt wel heb gemaakt.

• Whuzz
  • Laatst online: 17-11 12:53

Whuzz

Dodgeball!

sbierman schreef op vrijdag 10 februari 2012 @ 01:56:
Overigens moet je binnen 2 dagen na je ontslag je WW aanvragen, anders kom je dus al in mijn situatie terecht. Hoe moet je dat weten als je jezelf daar niet in heb verdiept?
Door je gewoon in te lezen zodra je hoort dat je ontslagen gaat worden? Aangezien het om WW gaat, betreft het geen ontslag op staande voet (dan krijg je meestal sowieso geen WW), dus heb je zeer waarschijnlijk minimaal een maand van te voren te horen gekregen dat je ontslagen zou gaan worden.
Dan heb je dus een maand de tijd om je in te lezen in de vervolgprocedure en wat je allemaal moet gaan regelen. Als je een beetje fatsoenlijk bedrijf hebt, dan regelen zij een ontslagcoach die je het een en ander uitlegt over het hoe en wat omtrent je ontslag en de dingen die je moet regelen. Maar daar zijn ze niet toe verplicht.

Dodge, Duck, Dip, Dive and... Dodge!

• Exitium
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 06-10 20:12
sbierman schreef op vrijdag 10 februari 2012 @ 01:56:
Grappig dat je het zegt, misschien zelf nog niet de hedendaagse UWV behandeling gekregen? Wanneer je WW aanvraagt krijg je inderdaad banen en sollicitaties aangeboden... je krijgt zelfs een werkcoach aangewezen. Helaas moet je een nummertje trekken en 5/6 weken in de rij staan voordat ze je voor een soort intake uitnodigen. Ben blij dat deze instantie er is, maar ik heb het liever zelf in de hand.
De werkwijze van het UWV staat hier volstrekt buiten lijkt me, dat belemmert je niet om alsnog zelf te zoeken. Ben zelf anderhalf jaar geleden werkloos geraakt en heb me toen op tijd bij het UWV gemeld. Intake was inderdaad pas drie weken later, maar dat wil niet zeggen dat je intussen niet zelf kan zoeken. Ik had zelf het geluk nog voor de intake een nieuwe baan gevonden te hebben, dus heb het contract e.d. meegenomen naar de intake. (moest daar wel alsnog heen om recht te hebben op WW voor de overbruggingsperiode)

• Praetextatus
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 12-11 12:09

Praetextatus

the dutch_paki

Ik ben zelf ook FLINK gekort. Van de 75-70% uitkering die ik de eerste paar maanden zou krijgen heb ik bij de eerste uitkering ongeveer 50% uitgekeerd gekregen :) en de maanden dat je geen inkomsten hebt gehad krijg je natuurlijk ook niet meer ;)

Wat ik iemand anders had geadviseerd is een brief te schrijven naar de contact persoon en aangeven dat je verwacht had dat je al aan de slag kon gaan en gesprekken had in een ver gevorderd stadium, maar dit ketste op het laatste moment af. Bij hem is t uiteindelijk goed gekomen. Dus geen korting :) Dit is ook zo in jou geval, als de tekst lees. Ik zou t gewoon proberen.

[ Voor 5% gewijzigd door Praetextatus op 10-02-2012 09:43 ]

How that must belive unsaid suffer don't ask to get Nothing too all...

• Paulus0013
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 04-10 23:06

Paulus0013

pom pom

Mijn ervaring was dat ik, ook na me pas later gemeld te hebben, wel alles heb gekregen vanaf de dag van werkloos worden. Dus na een maand of 3 kreeg ik ruim 3,5k gestort alsnog.
Nu ben ik verder in het geheel niet te spreken over het traject, de begeleiding en al helemaal niet over de controle die er kennelijk niet of nauwelijks was.
Dat was ww periode, ook nog korte tijd bij sociale dienst aangeklopt.
Die waren wat strenger, lever een briefje te laat of niet in en men schort de betaling simpelweg op. Geen (re)actie is dan ook geen geld bij hen.
Ik spreek dan over 2 jaar geleden.

[ Voor 8% gewijzigd door Paulus0013 op 10-02-2012 11:47 ]

• sbierman
Whuzz schreef op vrijdag 10 februari 2012 @ 08:30:
[...]

Door je gewoon in te lezen zodra je hoort dat je ontslagen gaat worden? Aangezien het om WW gaat, betreft het geen ontslag op staande voet (dan krijg je meestal sowieso geen WW), dus heb je zeer waarschijnlijk minimaal een maand van te voren te horen gekregen dat je ontslagen zou gaan worden.
Dan heb je dus een maand de tijd om je in te lezen in de vervolgprocedure en wat je allemaal moet gaan regelen. Als je een beetje fatsoenlijk bedrijf hebt, dan regelen zij een ontslagcoach die je het een en ander uitlegt over het hoe en wat omtrent je ontslag en de dingen die je moet regelen. Maar daar zijn ze niet toe verplicht.
Bij mij waren ze in overleg om mijn contract die al verlopen was te verlengen. Dus ik heb op geen enkele manier een maand van tevoren kunnen weten dat dat niet zou gebeuren, uit voorzorg was ik wel werk gaan zoeken. Maar je kan moeilijk WW aanvragen als je niet weet of je wel of niet ontslagen wordt. Dus wat jij zegt geld niet voor iedereen.

• sbierman
Exitium schreef op vrijdag 10 februari 2012 @ 08:32:
[...]

De werkwijze van het UWV staat hier volstrekt buiten lijkt me, dat belemmert je niet om alsnog zelf te zoeken. Ben zelf anderhalf jaar geleden werkloos geraakt en heb me toen op tijd bij het UWV gemeld. Intake was inderdaad pas drie weken later, maar dat wil niet zeggen dat je intussen niet zelf kan zoeken. Ik had zelf het geluk nog voor de intake een nieuwe baan gevonden te hebben, dus heb het contract e.d. meegenomen naar de intake. (moest daar wel alsnog heen om recht te hebben op WW voor de overbruggingsperiode)
Nee belemmert me ook zeker niet. Ik heb het nu aangevraagd omdat ik gewoon het geld kan gebruiken en er recht op heb. In de tussentijd heb ik gewoon mijn zoektocht voortgezet. En ik kan je melden, dat ik vandaag te horen heb gekregen dat ik ben aangenomen en dat ik nog 2 sollicitaties heb aankomende maandag en dinsdag. Dus de wil is er zeker wel. En wanneer alles goed verloopt zal ik inderdaad alleen maar naar het UWV gaan om mijn contract te laten zien. Maar nogmaals, wat je ook verder hierboven heb kunnen lezen.. ben ik gewoon blij dat deze instantie er is. Maar het heeft gewoon niet de voorkeur om via hun te solliciteren. Simpelweg omdat het te traag verloopt. En 3 weken is tegenwoordig 5 weken.

• Mx. Alba
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 16:18

Mx. Alba

hen/hun/die/diens

Moraal van het verhaal: als je ergens recht op hebt moet je het vooral direct claimen. Ook al vind je zelf dat je het eigenlijk niet nodig hebt.

Het is alleen een echte hetze als het uit Hetzerath komt, anders is het gewoon sprankelende ophef.

• DJSmiley
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 13-11 18:21
sbierman schreef op vrijdag 10 februari 2012 @ 16:23:
[...]

Bij mij waren ze in overleg om mijn contract die al verlopen was te verlengen. Dus ik heb op geen enkele manier een maand van tevoren kunnen weten dat dat niet zou gebeuren, uit voorzorg was ik wel werk gaan zoeken. Maar je kan moeilijk WW aanvragen als je niet weet of je wel of niet ontslagen wordt. Dus wat jij zegt geld niet voor iedereen.
Als je contract afloopt (dus een contract voor bepaalde tijd) dan weet je vanaf het moment dat je die tekent dat je per datum X thuiszit, tenzij er een nieuw contract is (of ie verlengd wordt)

Als je een week oid voor vervaldatum nog steeds geen nieuw of verlengd contract heb, moet je hier achteraan, en anders kun je volgens mij gewoon na einde contractdatum thuisblijven. Dat je werkgever een al-verlopen-contract gaat verlengen is ook een stukje eigen verantwoordelijkheid, je kan dit niet op de laksheid van de wg afschuiven. Je hebt zelf ervoor getekend, dus weet ruim vantevoren ook die vervaldatum.

Voor de volgende keer: minder afwachten en zorgen dat je zelf zekerheid hebt ipv na afloop hopen dat ie alsnog verlengd wordt.

[ Voor 5% gewijzigd door DJSmiley op 19-02-2012 14:05 ]

• Wilke
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 23:12
Mx. Alba schreef op zondag 19 februari 2012 @ 13:39:
Moraal van het verhaal: als je ergens recht op hebt moet je het vooral direct claimen. Ook al vind je zelf dat je het eigenlijk niet nodig hebt.
Wow.

Ben ik de enige die dit topic totaal kafkaësk vind?

Succes met solliciteren TS, en ik hoop deze kennis nooit zelf nodig te hebben.

• downtime
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online

downtime

Everybody lies

Wilke schreef op zondag 19 februari 2012 @ 16:38:
Ben ik de enige die dit topic totaal kafkaësk vind?
Wat is er Kafkaësk aan? TS vraagt met terugwerkende kracht (vanaf 6 dec) een uitkering aan. Dan lijkt het mij volstrekt normaal dat het UWV eist dat hij ook met terugwerkende kracht aan alle eisen voor een uitkering voldoet. En als hij in die periode niet gesolliciteerd heeft hoort hij ook gekort te worden.

• sbierman
Mensen lees even goed wat ik allemaal zeg, ik open dit forum niet voor een discussie en vindt het echt slecht als bepaalde mensen kritiek gaan leveren als ze de rest niet lezen. Mijn persoonlijke situatie kan ik wel in detail voor je gaan uitleggen... maar de kritiek van sommigen die ik hier lees is uitermate slecht. Voornamelijk omdat er niet goed gelezen wordt.

Kan ik dit forum ook ergens deleten? Aangezien ik hem ook begonnen ben?

[ Voor 12% gewijzigd door sbierman op 20-02-2012 13:43 ]

• Malt007
  • Laatst online: 05-11 17:07
Af en toe wordt je echt moe van de reacties op dit forum inderdaad. Ipv inhoudelijk reageren op de gestelde vraag wordt het steeds meer de mode mensen persoonlijk aan te pakken. Mijn tip is daar gewoon overheen te lezen en wachten op reacties waar je iets aan hebt.

Verwijderd

sbierman schreef op maandag 20 februari 2012 @ 13:40:
Mensen lees even goed wat ik allemaal zeg, ik open dit forum niet voor een discussie en vindt het echt slecht als bepaalde mensen kritiek gaan leveren als ze de rest niet lezen. Mijn persoonlijke situatie kan ik wel in detail voor je gaan uitleggen... maar de kritiek van sommigen die ik hier lees is uitermate slecht. Voornamelijk omdat er niet goed gelezen wordt.

Kan ik dit forum ook ergens deleten? Aangezien ik hem ook begonnen ben?
Het is een topic, geen forum. Denk dat sommige mensen reageren zoals ze reageren omdat deze topic niet nodig was geweest als je direct je vragen had gesteld aan de persoon die je aan de lijn had.
Daarnaast zijn er twijfels over je eigen participatie in het genoeg solliciteren etc en is het niet helder wat er nu voor zorgt dat je wellicht gekort wordt.

Verder wil ik je adviseren om je vooral niet zo persoonlijk aangevallen te voelen als de reacties op de topic niet zo zijn als jij ze had gewild. "Waar twee vechten, hebben twee schuld"ofwel...je topic is wellicht toch niet zo transparant en voor zich sprekend als jij denkt dat het is. Zeiken over hoe mensen reageren heeft ook echt geen zin.

Just my 2 cents.

Verder....vind ik persoonlijk je topic ook wat wollig/ onduidelijk, maar kan ik je wel adviseren om je lekker assertief op te stellen en veel op schrift te doen. Al je sollicitaties op schrift/ email bewaren, maar ook UWV issues per brief/ email aan hun te doen (naast het bellen).
Schrijf bezwaar aan als je echt denkt dat de korting op je uitkering onterecht is etc.

Succes met je nieuwe job.

• sbierman
Verwijderd schreef op maandag 20 februari 2012 @ 14:04:
[...]

Het is een topic, geen forum. Denk dat sommige mensen reageren zoals ze reageren omdat deze topic niet nodig was geweest als je direct je vragen had gesteld aan de persoon die je aan de lijn had.
Daarnaast zijn er twijfels over je eigen participatie in het genoeg solliciteren etc en is het niet helder wat er nu voor zorgt dat je wellicht gekort wordt.

Verder wil ik je adviseren om je vooral niet zo persoonlijk aangevallen te voelen als de reacties op de topic niet zo zijn als jij ze had gewild. "Waar twee vechten, hebben twee schuld"ofwel...je topic is wellicht toch niet zo transparant en voor zich sprekend als jij denkt dat het is. Zeiken over hoe mensen reageren heeft ook echt geen zin.

Just my 2 cents.

Verder....vind ik persoonlijk je topic ook wat wollig/ onduidelijk, maar kan ik je wel adviseren om je lekker assertief op te stellen en veel op schrift te doen. Al je sollicitaties op schrift/ email bewaren, maar ook UWV issues per brief/ email aan hun te doen (naast het bellen).
Schrijf bezwaar aan als je echt denkt dat de korting op je uitkering onterecht is etc.

Succes met je nieuwe job.
Ten eerste voel ik me niet persoonlijk aangevallen, maar je maakt mijn punt alleen maar sterker door je reactie. Hetgeen waarom ik zo reageer, is dat ik niks aan deze reacties heb. Het gaat niet in op het onderwerp . Het voegt niks toe. Overigens heb ik toegelicht waarom ik 'wellicht' gekort zou worden en dat dit nog niet zeker is. En ik solliciteer genoeg... heb ik ook al in dit topic vermeld. Wanneer dit wollig/onduidelijk wordt ervaren is dat jammer. Maar gelukkig snappen genoeg mensen het nog wel. Daarnaast heb ik toegelicht, dat ik in de brief die zou volgen na het telefoongesprek alles zou kunnen nalezen. (waar dus niet de informatie in stond die ik wou weten)

Dat ik er nog op reageer, is denk ik uit verveling. Want dit heeft ook geen toegevoegde waarde.

Verwijderd

Mijn reactie was goedbedoeld, maar daar lees je ook doorheen.
Succes! *O*

• Macros
  • Laatst online: 29-10 20:56

Macros

I'm watching...

Ik vind het een vaag verhaal over dat je contract niet werd verlengd terwijl hij al verlopen was. Ik hab altijd te horen gekregen dat als je baas van je verwacht dat je komt werken nadat je contract is verlopen, je contract automatisch wordt omgezet in een vast contract. Zo ben ik bij 1 van mijn banen aan een vast contract gekomen.

"Beauty is the ultimate defence against complexity." David Gelernter

• Rukapul
Macros schreef op dinsdag 21 februari 2012 @ 09:43:
Ik hab altijd te horen gekregen dat als je baas van je verwacht dat je komt werken nadat je contract is verlopen, je contract automatisch wordt omgezet in een vast contract. Zo ben ik bij 1 van mijn banen aan een vast contract gekomen.
correctie: niet voor een vast contract, maar voor een contract van eenzelfde duur als het contract dat afloopt (wat eventueel een vast contract zou kunnen impliceren wanneer het maximum aantal van tijdelijke overeenkomsten is bereikt)

• sbierman
Macros schreef op dinsdag 21 februari 2012 @ 09:43:
Ik vind het een vaag verhaal over dat je contract niet werd verlengd terwijl hij al verlopen was. Ik hab altijd te horen gekregen dat als je baas van je verwacht dat je komt werken nadat je contract is verlopen, je contract automatisch wordt omgezet in een vast contract. Zo ben ik bij 1 van mijn banen aan een vast contract gekomen.
Zo zat het nou eenmaal niet in elkaar. Was een contract via het uitzendbureau... en ze waren niet verplicht mij een nieuw contract aan te bieden. Ik was blij dat ik nog even door kon werken. Bood mij ook de kans om te zoeken naar een nieuwe baan.

• Macros
  • Laatst online: 29-10 20:56

Macros

I'm watching...

Dat maakt het al duidelijker.

"Beauty is the ultimate defence against complexity." David Gelernter

Pagina: 1