Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

[feat] Advertorials + Newsfeeds + Google Reader

Pagina: 1
Acties:

• Steephh
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 18-11 00:30
Ik maak gebruik van Google Reader om snel door alle interessante nieuwssites heen te bladeren. Nu viel me op dat er regelmatig advertorials tussen staan. Mij is bekend dat wanneer je een Tweakers.net abonnement afsluit, je deze advertorials niet meer in de feed tegenkomt.

Echter, ik lees de feed niet in vanaf mijn eigen ingelogde sessie maar vanaf Google Reader. Ik neem aan dat de advertorials er dan gewoon in zullen blijven staan, niet? Is hier eventueel een workaround voor? Dan wil ik namelijk wel overwegen om een Tweakers.net adfree abonnement te nemen.

[ Voor 11% gewijzigd door Steephh op 09-02-2012 16:09 ]

_@/'

• NMe
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 11:59

NMe

Quia Ego Sic Dico.

Als de site jou niet als abonnee kan identificeren lijkt het me inderdaad vrij lastig om je spul zonder banners te serveren, ja.

Volgens mij kon je wel je TnetID toevoegen aan je request middels een GET-parameter maar hoe dat werkt en of dat overal op de site werkt weet ik niet.

[ Voor 37% gewijzigd door NMe op 09-02-2012 16:12 ]

'E's fighting in there!' he stuttered, grabbing the captain's arm.
'All by himself?' said the captain.
'No, with everyone!' shouted Nobby, hopping from one foot to the other.

• crisp
  • Registratie: Februari 2000
  • Nu online

crisp

Devver

Pixelated

Voor abonnees is een speciale url beschikbaar voor advrije feeds. Als je een abo afsluit dan kan je deze aanvragen :)

@NMe: TnetID toevoegen aan RSS werkt alleen voor de forum-RSS (en daar staan sowieso al geen ads in) ;)

Intentionally left blank