Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

• Rekcor
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 08-10 13:03
Hoi!

Ik ben de trotse bezitter van een Samsung Galaxy S (waar zie je ze nog?), met een Vodafone abonnenment. Nu wil ik graag nog een abonnement (zakelijk), maar heb ik geen zin om met twee telefoons rond te lopen, laat staan de SIM-kaart verwisselen.

Ik stuitte echter op zgn. 'Multi SIM'-kaarten, bijv. http://www.polarmtech.com/product/12-in-1-multi-sim-card. Je kloont dan je SIM-kaarten op die ene SIM-kaart.

Heeft iemand hier ervaring mee?

• N1traat
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 21:33
ik heb een magic-sim 28st cut in gebruik. Deze kan je bij www.dual-sim.nl bestellen. Werkt perfect.

• Rekcor
Zendith schreef op donderdag 09 februari 2012 @ 15:15:
ik heb een magic-sim 28st cut in gebruik. Deze kan je bij www.dual-sim.nl bestellen. Werkt perfect.
In een Galaxy S?

• Fish
  • Registratie: Juli 2002
  • Niet online

Fish

How much is the fish

Wanneer ik gewoon dom voor me uit staar naar die site komt het gewoon voorbij. "alle telefoons"

Iperf

• Rekcor
fish schreef op donderdag 09 februari 2012 @ 20:35:
[...]
Wanneer ik gewoon dom voor me uit staar naar die site komt het gewoon voorbij. "alle telefoons"
Ja, ze zullen zeggen dat het niet werkt :). Ik wil graag weten of e.e.a. bevalt in de praktijk. Dat het technisch zal werken, wil ik wel geloven. Maar werkt het ook qua 'user experience'?

• Timorad
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 21:34
Hou er wel rekening mee dat je weliswaar kunt wisselen tussen beide simkaarten, maar ze niet allebei tegelijk actief kunnen zijn.
Pagina: 1