Toon posts:

Hulp met mediaplayer uitzoeken

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Goedemiddag :)

Ik ben van plan een mediaplayer aan de schaffen van rond de 180-200 euro.
Deze mediaplayer moet aan de volgende dingen kunnen voldoen :

- NZB's downloaden en deze ook parren/unrarren
- 1024P HD kwaliteit
- Netwerkaansluiting met draad liefst 1gig
- Gebruiksvriendelijk zijn, dus makkelijk kunnen sorteren op films met daar de cover van de films enz erbij (heb dit volgens mij bij de AC Ryan spelers gezien)

Ik ben helaas nog niet helemaal thuis in het wereldje van Mediaspelers dus hoop dat jullie mij misschien hier mee kunnen helpen.

Alvast bedankt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brilsmurfffje
  • Registratie: December 2007
  • Niet online

Brilsmurfffje

Parttime Prutser

Waar heb je zelf al naar gekeken ?
Ik zal je opweg helpen, veel genoemde merken en namen zijn:
- Boxee Box
- Popcornhour
- AC Ryan
- Dune HD

en verder kan je ook hier kijken:
http://tweakers.net/pricewatch/cat/655/mediaspelers.html

Ervaringen en reviews zijn hier op tweakers te vinden en op google :)

De meeste eisen die jij opnoemt kunnen bijna alle mediaspelers aan voldoen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Ik zat zelf te denken aan de Mede8er alleen zie ik dat de 500X2 versie geen NZB ondersteuning meer heeft. Is de 500X in deze tijd nog een goeie?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MisterE
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 01-10 18:56
is een zotac met openelec (dus openlec) geen optie? zal iets duurder zijn, en iets meer moeite met inrichten maar dan heb je een "gewone" computer. Dus meer flexibel.

1gb netwerk ga je nooit halen op de kant en klare streamers (ze verkopen ze als 1gb maar halen dat in de praktijk bij lange na niet)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Ben nu ook aan het kijken naar de Eminent EM7280.

Zal de zotac ook eens bekijken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Trazer
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 23-05 16:35
Denk dat als je de eis van nzb, en parren en unrarren wil behouden dat je dan naar iets moet gaan kijken zoals de zotac die MisterE al aangeeft. De meeste mediaplayers missen de hardware resources om dat soepeltjes af te handelen.

I regret.... things i should have said

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Michael Knight
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 17:28

Michael Knight

Moderator Consumentenelektronica

KITT, I need you buddy!

Geef even aan in je topicstart welke spelers je al bekeken hebt en welke potentiele opties zijn. Zo nodigt de startpost uit om te reageren. :)

(Zeldzame) retrogames en meer --> Aangeboden op V&A

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

AC Ryan / Mede8er zou ik niet kopen, zijn wat verouderde modellen.

Als je de wens om een mediaplayer zelf te laten downloaden laat vervallen kan je een prima keuze maken. De meeste bezitters van een mediaplayer laten een nas (bijv. de synology) automatisch downloaden en gebruiken de mediaplayer voor het bekijken van materiaal.

De combi maakt het erg lastig en het downloaden met een mediaplayer is erg behelpen.

Als je je budget met 50 euro omhooggooit kan je een mediaplayer kopen voor het streamen en een nas van syonlogy om daarop alles op te slaan en te downloaden (komt nog wel de prijs van een harde schrijf bij als je niks hebt liggen).

Alle mediaplayers hebben inmiddels wel mooie moviewalls (althans de 2011 en 2012 modellen).

[ Voor 27% gewijzigd door Verwijderd op 14-02-2012 14:51 ]

Pagina: 1