Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Verwijderd

Topicstarter
Hallo,

Ik heb sinds gisteren een HTC Wildfire in het bezit die ik heb overgenomen van een mede-tweaker. De telefoon is in nieuwstaat, en toch heb ik er een probleem mee. Tijdens het typen met het toetsenbord werken bepaalde letters niet of nauwelijks. Dit zijn elke keer dezelfde letters.

Na wat gegoogle kwam ik erachter dat ik lang niet de enige met dit probleem ben: toch is HTC tot nu toe niet met een fix gekomen.

Ik heb al talloze toetsenbord-apps geprobeerd, en sommigen leken een beetje te helpen, maar schijn bedriegt. Alleen bij het intypen van letters lijkt het touchscreen me in de steek te laten, verder werkt deze compleet naar behoren.

Heeft iemand hier nog ideeën en / of tips over?

• Squixx
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 17:30
wellicht je scherm opnieuw kalibreren?

android since G1.

Verwijderd

Topicstarter
Heb ik al talloze keren gedaan, schijnt niks te helpen.

Het ene uur werkt het toetsenbord perfect, het andere uur voor geen meter.

• Kaalus
  • Registratie: Januari 2010
  • Niet online
Ander toetsenbord instaleren?

Is het alleen met het toetsenbord? als het ook in andere apps enz is dan kan het ook best dat je scherm of een contactje van je schermkabel niet helemaal goed meer is

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb het echt alleen puur bij nummers intoetsen en berichten typen, tijdens andere apps e.d. werkt het allemaal perfect.

Heb al een paar andere toetsenborden geinstalleerd, maar 'Go keyboard' lijkt nog het best te helpen.

Vandaag heeft hij vrijwel gebrekkeloos gewerkt, benieuwd hoe het typen morgen dan gaat.