Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Ongeldig token melding op tweakblogs

Pagina: 1
Acties:
  • 176 views

• afraca
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 13-08 16:46

afraca

Open Source!

Topicstarter
Ook goed nieuws voor mensen met een browser op de 'paranoia'-instelling die de melding 'ongeldig token' kregen bij het inloggen: je kunt nog steeds niet inloggen, maar je krijgt nu een melding waarin duidelijk wordt uitgelegd waarom niet.
plan: Development-round-up - Iteratie #12

Ik ben zo'n iemand met een paranoia-ingestelde browser. Nouja:

Block third-party cookies and site data - enabled

Echter krijg ik nog steeds de melding 'ongeldig token' als ik op tweakblogs.net wil inloggen.

OngeldigToken

Het inloggen an sich bestempelen als "Won't fix" vind ik prima, ik wilde alleen even melden dat de betreffende commit gemeld in de .plan nog niet z'n weg gevonden had naar tweakblogs.

IMDB vote history | Next-gen OS, audio en video player, search engine en Movie DB

• crisp
  • Registratie: Februari 2000
  • Nu online

crisp

Devver

Pixelated

De gemelde fix had meer te maken met clients die cookies helemaal blokkeren (dus first-party cookies van Tweakers.net). Dat is een iets andere situatie dan dit probleem op tweakblogs waar inderdaad geen fix voor is (en ook niet echt triviaal te maken is - zie \[tweakblogs/bug] Inloggen en blijven op tweakblogs.net )

Iig staat die laatste nog open, dus feitelijk is dit een dubbele melding :)

Intentionally left blank

Dit topic is gesloten.