Black Friday = Pricewatch Bekijk onze selectie van de beste Black Friday-deals en voorkom een miskoop.

Verwijderd

Topicstarter
Medetweakers,

Ik ben al een tijdje opzoek naar een Beats by Dre Studio, wat ik nu tegen kwam is een website die Studio's tegen lagere prijzen levert maar toch naar eigen zeggen dezelfde onderdelen gebruikt als Monster Cable.

Het volgende haal ik van hun website:
Why headphones from hotsalemarts are cheaper than the authentic?

For most Monster fans, it is well know that Monster set up OEM factories in Guangdong and Shanghai in China. From special access, hotsalemarts gets the same wires and chips as those of authentic Monster products from the Shanghai OEM factory, and then assembles the new headphones. From the outward appearance and the acoustic effect, they are the same as the original ones. It performs very well on the low frequency, linear extension and active bass. In appearance, it is blameless! However, for the suspicious or buyers who pursue authentic products, please think carefully before the purchasing. Thank you! Headphones are available on first-come-first-served basis as hotsalemarts has a day limit quantity of sale as 50 pairs. Monster does not give many orders to the OEM factory every week, so Studio and SOLO HD is less in storage. Thus, please just pre-order if you need, we will ship out the order as soon as we get the products.

We strongly recommend customers going to the Apple shop or Monster Beats shop to try the original headphones before ordering from hotsalemarts.com. Buyers can also invite experts to test the acoustic! This is just to prevent any unnecessary quarrels for any acoustic deficiency issue. Well, the buyers have the final say. It is not much helpful for us the seller to say how good the products are, right? If our headphones are not as good effect as that of the original ones, we will accept customers' return sincerely. There might somone asking that why some other online shops sell the same products evern cheaper? Here, what I would like to say is, please do not compare our hotsalemarts products with those less quality headphones.

There are only us hotsalemarts produces the 1:1 copy of monster beats by dre studio and solo HD headphones. Our materials and accessaries are the same as the original, our cost is much higher and the outward appearance is perfect. And, we have a limited production of 50 pieces every day. While the less quality products in other shops, the outward appearance is very rough with big crack; the leather is fake leather with poor permeability; it is easy to break and the acoustic effect is very bad. Monster Beats by Dr. Dre headphones of Hotsalemarts use fully enclosed design, which is has excellent sound insulation. With soft leather ear cushion, it is very comfortable. Its sound is rather low pass, performing well in descending, intensity and elastic, keeping up with fast and close rhythm. It is very suitable for R&B, Hipop, Rock and electronic sounds users. If interested in the Beats headphones, customers could purchase on the online shop hotsalemarts.com or in the pro shops. However, we are confident! Nothing is good or bad but by comparison!

For delivery and return: we promise all our headphones are Factory Products (that means, made of original wires and chips). To prevent the case that some buyers might return the low-price and low-quality fake products to us and get our good hotsalemarts products, we will take the photos of our real products before the shipment. Before the delivery, to make sure that the item is perfect, we will listen to the songs of Black Eyed Peas with the headphones. All products will be packaged with protection films, so the headphones do not damage easily in transit.
Nu is mijn vraag, wat kan ik me hierbij voorstellen? Zou dit (met een prijsverschil van bijna gemiddeld 150 dollar) kunnen? Na wat research gedaan te hebben over het bedrijf ben ik nog geen steek verder.. Ideeën?

- Dion

• Tomino
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 10:18
Simpel. Gok het niet en koop voor 150 euro fatsoenlijke in-ears monitors zoals bv Shure oordopjes of koop degelijke, geluid ipv uiterlijk..

• Fietsbel
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

Fietsbel

¯\_(ツ)_/¯

Het zijn replica's, je kan goed zoekt kun je nog goedkopere versies vinden

39

• blix
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 25-10 00:02
Kan het? Jazeker. Is het plausibel? Nee. Tevens zijn Beats overpriced, en heb je voor de helft van het geld een betere hoofdtelefoon (bv Audio-Technica M50, Beyerdynamic DT770).

[ Voor 14% gewijzigd door blix op 08-02-2012 22:29 ]

• CyBeR
  • Registratie: September 2001
  • Niet online

CyBeR

💩

Met wat hierboven gezegd wordt.

Gaat 't je om de looks en het dragen van een beats headphone, neem dan vooral die neppers.
Wil je fatsoenlijk geluid, neem dan vooral geen beats (ook geen echte.)

Mijn favo gesloten hoofdtelefoon is de beyerdynamic DT770PRO.

All my posts are provided as-is. They come with NO WARRANTY at all.

Verwijderd

Topicstarter
Het gaat me niet echt om de looks. Ik ben vaak onderweg. En de beats zijn heel makkelijk opvouwbaar wat bijvoorbeeld BeyerDynamics of AudioTechnica niet zijn. De Noise Cancellation is voor mij een hele pré. (bus, trein,drukke omgevingen)

Zijn er naast Beats by Dre nog alternatieven die aan mijn eisen voldoen? En die qua prijs betaalbaar zijn.

- Dion

[ Voor 0% gewijzigd door Verwijderd op 09-02-2012 15:54 . Reden: typo ]

Verwijderd

Topicstarter
Ging iets mis met Edit, dan maar een nieuwe post..

Na even rond gekeken te hebben op Amazon Amerika ben ik de Audio-Technica ATH-ANC7B tegengekomen voor een zacht prijsje van 130 Dollar.

Is dit wat? De styling spreekt me wel aan en hij is niet te groot om mee te nemen, plus de NC.

Weet iemand of deze headphone last heeft van sound-leaking?

- Dion

• Mektheb
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 14-11 23:24
Fietsbel schreef op woensdag 08 februari 2012 @ 22:26:
Het zijn replica's, je kan goed zoekt kun je nog goedkopere versies vinden
inderdaad voor 9,95 zelfs.

• Nilsepils
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 07:53
Verwijderd schreef op woensdag 08 februari 2012 @ 22:43:
.... De Noise Cancellation is voor mij een hele pré. (bus, trein,drukke omgevingen) ...
Alleen als je dan een keer een zacht stukje hebt in je muziek heb je ineens van die ruis... dat wil je volgens mij ook niet? en de meeste sennheisers (check natuurlijk wel effe de reviews) zijn super qua prijs/kwaliteit verhouding! :D

Verwijderd

Topicstarter
Nee, liever niet van die ruis. Maar hoe zit 't met Audio-Technica? Staan die bekend om kwalliteit? Goede keus?

• Nilsepils
Verwijderd schreef op donderdag 09 februari 2012 @ 20:00:
Nee, liever niet van die ruis. Maar hoe zit 't met Audio-Technica? Staan die bekend om kwalliteit? Goede keus?
Geen ervaring mee, heb altijd voor Sennheiser gekozen omdat ik daarvan weet dat het top is, zijn alleen wel vaak wat lomper, en de portable factor waar jij over spreekt is dus wat minder ;)

YouTube: Audio Technica ATH-ANC7b Review al gezien?

[ Voor 11% gewijzigd door Nilsepils op 09-02-2012 20:06 ]

Verwijderd

Topicstarter
Ja daarom, de portable factor is voor mij na kwalliteit het belangrijkste punt. Die 'lompe' Sennheisers worden het dus niet..

• Nilsepils
Verwijderd schreef op donderdag 09 februari 2012 @ 20:15:
Ja daarom, de portable factor is voor mij na kwalliteit het belangrijkste punt. Die 'lompe' Sennheisers worden het dus niet..
ze hebben ook wel minder lompe modellen, de pricewatch: Sennheiser HD 25-1 II (Zwart) bijvoorbeeld, maar die hebben geen (actieve) noise cancelling, deze is echter wel een 'dj-koptelefoon' wat betekent dat hij wel erg goed passief noise cancelled. dus dat is ook een optie! :D en erg portable en super-geluid, heb hem even mogen proberen in een DJ winkel hier in de buurt. geluid is dus wel een beetje meer op dj muziek gericht, maar als dat je stijl is maakt het niet uit ;)

oh en ze staan bekend als nagenoeg onsloopbaar! haha!

[ Voor 3% gewijzigd door Nilsepils op 09-02-2012 20:21 ]

• Mr. Awesome
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 26-08 18:34

Mr. Awesome

Vroeger hyptonize

Nilsepils schreef op donderdag 09 februari 2012 @ 18:32:
[...]

Alleen als je dan een keer een zacht stukje hebt in je muziek heb je ineens van die ruis... dat wil je volgens mij ook niet? en de meeste sennheisers (check natuurlijk wel effe de reviews) zijn super qua prijs/kwaliteit verhouding! :D
Het enige jammer van die Sennheisers (vind ik persoonlijk) is dat ze ontzettend groot, lomp en lelijk zijn. Ik heb zelf een pricewatch: AKG K 181 DJ (Zilver) waar ik zeer tevreden mee ben. AKG kent ook een goede prijs/kwaliteit verhouding, en zijn qua design wat subtieler en eleganter dan Sennheiser.

[ Voor 7% gewijzigd door Mr. Awesome op 09-02-2012 20:22 ]

• Nilsepils
hyptonize schreef op donderdag 09 februari 2012 @ 20:22:
[...]

Het enige jammer van die Sennheisers (vind ik persoonlijk) is dat ze ontzettend groot, lomp en lelijk zijn. Ik heb zelf een pricewatch: AKG K 181 DJ (Zilver) waar ik zeer tevreden mee ben. AKG kent ook een goede prijs/kwaliteit verhouding, en zijn qua design wat subtieler en eleganter dan Sennheiser.
als je even had gelezen wat ik daarna heb gezegd, zie je dat ik dat al heb vermeld ;)

Verwijderd

haha, Serieus ?
Heb je een linkje dan?

• Tk55
  • Registratie: April 2009
  • Niet online
Haha ik heb die dingen in China ook gezien voor echt absurd lage prijzen, zagen er nog verdomd echt uit ook!

• Wolly
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
Tk55 schreef op donderdag 09 februari 2012 @ 20:52:
Haha ik heb die dingen in China ook gezien voor echt absurd lage prijzen, zagen er nog verdomd echt uit ook!
Je hebt alleen wel een probleem als de douane het in de gaten heeft ;)

• Mektheb
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 14-11 23:24
Wolly schreef op donderdag 09 februari 2012 @ 20:58:
[...]

Je hebt alleen wel een probleem als de douane het in de gaten heeft ;)
sommige sites niet meer, die versturen ze in blanko doosjes met blanko headsets en onder in het doosje zitten de stickers die je zelf kan plakken.
@ hierboven linkje heb ik zo even niet zou ik echt moeten zoeke :P

• RnB
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 10:58

RnB

Ik zou zeggen, luister zelf even naar de hoofdtelefoons. Want mensen neigen al gauw de Beats by Dre te bashen, maar ik vind mijn Pro subliem.

• Nilsepils
RnB schreef op donderdag 09 februari 2012 @ 21:12:
Ik zou zeggen, luister zelf even naar de hoofdtelefoons. Want mensen neigen al gauw de Beats by Dre te bashen, maar ik vind mijn Pro subliem.
Nou is de pro ook de enige met normaal gebalanceerd geluid... en die is dus niet te vergelijken met de goedkopere solo's en studio's. daarvan is de bass overpowered, daar word je gewoon misselijk van. en ze kunnen wel subliem zijn maar voor bijna 350-400 euro kan je echt beter krijgen, ik hoop dat de HD700 een beetje in die pricerange komt, en dan word je echt van je stuk geblazen! :D moet natuurlijk wel nog een losse versterker bij, anders komt ie niet tot z'n recht :P

[ Voor 6% gewijzigd door Nilsepils op 09-02-2012 21:20 ]

Verwijderd

Topicstarter
Ik zou graag even naar de winkel gaan om het e.e.a uit te proberen, maar ik woon in Zeeuws-Vlaanderen. Qua Electronica winkels zit hier vrijwel niets. Ik zal dus een gok moeten wagen op een product waarvan ik hoop dat het goed is. :)

• Nilsepils
Verwijderd schreef op donderdag 09 februari 2012 @ 21:40:
Ik zou graag even naar de winkel gaan om het e.e.a uit te proberen, maar ik woon in Zeeuws-Vlaanderen. Qua Electronica winkels zit hier vrijwel niets. Ik zal dus een gok moeten wagen op een product waarvan ik hoop dat het goed is. :)
Bax-shop zit in goes? is dat nog te doen? die is wel heel groot volgens mij :)

• Sloeber
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 10-11 10:33

Sloeber

Audiofiel met beperkt Budget

Koop ze maar op dhgate.com . Dan heb je ze voor 50 euro en ze zijn waarschijnlijk van zelfde kwaliteit ;)

Things are cheaper for a reason

• Nilsepils
http://www.bax-shop.nl/ni...oon-beats-by-pioneer.html worth the wait?
http://9gag.com/gag/2541928/?add_post=success ook nog even een meme gemaakt (A)

[ Voor 27% gewijzigd door Nilsepils op 09-02-2012 22:11 ]

Verwijderd

Topicstarter
Beats by Pioneer ziet er zeer gelikt uit. Prijs niet bekend.. Enig idee in wat voor price-range deze zal zitten?

• Nilsepils
Verwijderd schreef op donderdag 09 februari 2012 @ 22:43:
Beats by Pioneer ziet er zeer gelikt uit. Prijs niet bekend.. Enig idee in wat voor price-range deze zal zitten?
Ik denk in ieder geval meer dan 150 euro, gewoon door de geliktheid van het ontwerp etc. pioneer heeft eigenlijk niet heel veel budgetmodellen (misschien deze wel omdat ze in de 'multimedia-markt' word geplaatst. dus misschien kiezen ze voor een lichter geprijsde koptelefoon, misschien doen ze het wel zoals corsair met de 800D, beginnen met iets duurs, en dan later afbouwen naar goedkopere priceranges. ik heb geen idee, ze kunnen wat mij betreft alle kanten op gaan, maar als hij onder de prijs van de beats komt te liggen is het sowieso al een win :)

Verwijderd

Topicstarter
Klopt, ik ga dat eens even afwachten. Ik ben niet opzoek naar een headphone voor morgen. Ik heb 'm vanaf September pas echt nodig. Enig idee wanneer er meer informatie van de releasedatum zou kunnen komen?

• Kain_niaK
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 08-01 20:46

Kain_niaK

Mijn hobby is niet werken

Nilsepils schreef op donderdag 09 februari 2012 @ 20:21:
[...]

ze hebben ook wel minder lompe modellen, de pricewatch: Sennheiser HD 25-1 II (Zwart) bijvoorbeeld, maar die hebben geen (actieve) noise cancelling, deze is echter wel een 'dj-koptelefoon' wat betekent dat hij wel erg goed passief noise cancelled. dus dat is ook een optie! :D en erg portable en super-geluid, heb hem even mogen proberen in een DJ winkel hier in de buurt. geluid is dus wel een beetje meer op dj muziek gericht, maar als dat je stijl is maakt het niet uit ;)

oh en ze staan bekend als nagenoeg onsloopbaar! haha!
DIT ^^ _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_

Ik gebruik mijn Sennheiser HD 25 II voor echt ALLES. Ze sluiten goed af, dus actieve noise cancellation is niet nodig. En anders EQ je bepaalde frequenties maar met je ipod, als er net een straaljager opstijgt of zo.
Ik heb in mijn leven al een stuk of 10 koptelefoons versleten.
Maar dat die Sennheiser zo degelijk was had ik nooit kunnen dromen! Na 4 jaar gebruik en mishandeling geen kapotte plug, geen kabelbreuk, geen spul wat er afbladdert. Helemaal top! Het geluid is zo neutraal en haarscherp als je van zoiets kunt verwachten. En er bestaat bijna geen headphone die je beter kunt tweaken als deze.
60% van mijn mastering en mixing doe ik hier ook op.
Het heeft mij toen (2008) ongeveer 350 euro gekost denk ik.
Tegenwoordig zijn ze een stuk goedkoper.

Die Beats phones die zo populair zijn, zijn hun geld ECHT NIET waard. :(
Die phones zijn alleen goed voor een aangedikte bass en een mooie look. Als de batterijen op zijn dan doet hij helemaal niks meer want die noise canceling kun je niet uitschakelen.
En waarom dat zo duur moet zijn? :X

[ Voor 6% gewijzigd door Kain_niaK op 09-02-2012 23:32 ]

en daar heb ik mijn beroep van gemaakt

• Nilsepils
Kain_niaK schreef op donderdag 09 februari 2012 @ 23:17:
[...]

DIT ^^ _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_

... *knip je reactie op de epische sennheisers :P*...

Die Beats phones die zo populair zijn, zijn hun geld ECHT NIET waard. :(
Die phones zijn alleen goed voor een aangedikte bass en een mooie look.
Maar waarom dat zo duur moet zijn? :X
Monster vraagt altijd teveel, en nu ook nog is dr dré erbij die moet ook nog 50% van de prijs gieren, en dan kom je al gouw op zo'n prijs uit ;)

Verwijderd

Topicstarter
Ja, ik ben alleen niet zo'n audiofiel. (en mede dankzij al de lovende reviews nam ik aan dat Beats by Dre een goed product was.. Meningen verschillen, maar als je bij iedere 100 positieve reviews maar 1 minder goede / slechte vind ga je al snel geloven dat zoiets wel enorm veel (audio)kwalliteit zou moeten hebben. Hoe dan ook vind ik de Beats- serie overpriced voor het materiaal wat ze leveren. (Blijkbaar is Monster Cable altijd zo)

• Kain_niaK
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 08-01 20:46

Kain_niaK

Mijn hobby is niet werken

Tja, zelfs de duurste headphones blijven in principe maar gewoon simpele speakers die je op je oren zet.
Als je 350 euro uitgeeft aan goede headphones en er dan alleen maar dubstep mee luistert dan ben je net als die gast die een steinway piano en een bijl kocht omdat het hout voor zijn open haard op was.

En wie meer als een paar euro per meter hdmi kabel uitgeeft zou een verbod op internet moeten krijgen.

[ Voor 14% gewijzigd door Kain_niaK op 10-02-2012 02:45 ]

en daar heb ik mijn beroep van gemaakt

Pagina: 1