Ik heb al een tijdje een probleem met mijn internetconnecties, ik kan bepaalde websites niet bereiken, met meerdere browsers geprobeerd, gaven allen geen 'gehoor'. als ik het op andere pc's of telefoons (over wifi of kabel) probeer werken ze wel gewoon.
Firefox geeft de melding:
Unable to connect
Firefox can't establish a connection to the server at kat.ph.
The site could be temporarily unavailable or too busy. Try again in a few moments.
If you are unable to load any pages, check your computer's network connection.
If your computer or network is protected by a firewall or proxy, make sure that Firefox is permitted to access the Web.
Dit werk onder andere niet bij de website van onze eigen server (isitdown.com maar ook andere domeinen gelegen op dezelfde server werken niet) maar ook bij kat.ph (torrentsite), vrij willekeurig dus
ik heb al tracert's uitgevoerd en die geven een general failure, met "over a maximum of 30 hops".
We hebben thuis 2 routers, een boven een beneden, en mijn pc hangt aan een router die op zijn beurt weer met de main router is gekoppeld. ik heb dus al geprobeerd:
- de router boven er tussenuit te halen, geen succes
- Met andere devices, op de main en op de router boven, deze werkten wel gewoon.
- tracert's (ben ik nog niet echt goed in
)
- andere browsers geprobeerd.
- firewall's op routers maar ook binnen windows uitgezet.
- laatste firmware van mijn (geintegreerde) netwerkkaart geinstalleerd (was al up-to-date)
Modellen routers zijn:
- Linksys 300N (WL-183 v1 002/WL-541) boven
- Apple Timecapsule 2TB beneden
PC:
Ik hoop dat het probleem duidelijk is? en als jullie nog iets is wat jullie nodig hebben zeggen jullie het maar, ik weet namelijk niet waar ik het verder moet zoeken
Ik hoop dat jullie me kunnen helpen!
Much appreciated!
Firefox geeft de melding:
Unable to connect
Firefox can't establish a connection to the server at kat.ph.
The site could be temporarily unavailable or too busy. Try again in a few moments.
If you are unable to load any pages, check your computer's network connection.
If your computer or network is protected by a firewall or proxy, make sure that Firefox is permitted to access the Web.
Dit werk onder andere niet bij de website van onze eigen server (isitdown.com maar ook andere domeinen gelegen op dezelfde server werken niet) maar ook bij kat.ph (torrentsite), vrij willekeurig dus
ik heb al tracert's uitgevoerd en die geven een general failure, met "over a maximum of 30 hops".
We hebben thuis 2 routers, een boven een beneden, en mijn pc hangt aan een router die op zijn beurt weer met de main router is gekoppeld. ik heb dus al geprobeerd:
- de router boven er tussenuit te halen, geen succes
- Met andere devices, op de main en op de router boven, deze werkten wel gewoon.
- tracert's (ben ik nog niet echt goed in
- andere browsers geprobeerd.
- firewall's op routers maar ook binnen windows uitgezet.
- laatste firmware van mijn (geintegreerde) netwerkkaart geinstalleerd (was al up-to-date)
Modellen routers zijn:
- Linksys 300N (WL-183 v1 002/WL-541) boven
- Apple Timecapsule 2TB beneden
PC:
# | Product | Prijs | Subtotaal |
1 | Cooler Master CM 690 II Advanced | € 85,- | € 85,- |
1 | Scythe Mugen 3 | € 33,- | € 33,- |
1 | Intel Core i5 2500K Boxed | € 194,- | € 194,- |
1 | Corsair Enthusiast TX750M | € 100,10 | € 100,10 |
1 | G.Skill Ripjaws X F3-12800CL9D-8GBXL | € 42,49 | € 42,49 |
1 | Asrock P67 Extreme4 Gen3 | € 136,30 | € 136,30 |
Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 590,89 |
Ik hoop dat het probleem duidelijk is? en als jullie nog iets is wat jullie nodig hebben zeggen jullie het maar, ik weet namelijk niet waar ik het verder moet zoeken
Ik hoop dat jullie me kunnen helpen!
Much appreciated!
[ Voor 38% gewijzigd door Nilsepils op 08-02-2012 21:25 ]