Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pixxel
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 18-05 19:34
Mijn vriendin heeft vanmiddag van Vodafone een nieuwe witte iPhone 4s 16GB mogen ontvangen ter vervanging van een zwarte iPhone 4 16GB. Hij werkt prima, maar aan de afwerking schort het een beetje.

Na invoering van de simkaart blijkt de simcard tray niet helemaal naar binnen geschoven te kunnen worden maar blijft ie er ongeveer een halve millimeter uitsteken aan de kant waar het 'eject knopje' zit. Ook blijkt de tray er ook zonder simkaart niet helemaal in te kunnen.

Wanneer we de tray omwisselen met die van de iphone 4 ondervinden we hetzelfde probleem, de tray blijft uitsteken. Online is hierover niks te vinden, dus ik ben benieuwd of wij de enigen zijn die dit ondervinden, of dat het een bekend probleem is waarover gewoon weinig geschreven is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jasper Janssen
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 18-04 16:59
Nee, dat is specifiek voor jouw 4S, niet voor allemaal. Geen van de 4Sen die ik heb gezien (waaronder de mijne) hebben dat. Hij zit bij mij wel een heel klein beetje boven de rand aan de kant van het gaatje, en heel lichtjes eronder aan de andere kant -- maar zeker geen halve millimeter. Eerder 1 of maximaal 2 tienden. Op m'n 4 zat hij volgens mij aan beide kanten net wat meer dan dat eronder. Misschien dat ze van net iets eronder (zeg maar -0.1mm +- 0.1) hebben bijgesteld naar exact gelijk plus of min 0.1?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bartijn2
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 31-01 10:44

bartijn2

Fixing the world

Ik heb sinds 2 dagen ook een 4s en het viel mij ook gelijk op dat de simkaart er moeilijk inging.
De tray steekt nu ook een halve milimeter uit en als je tegen de front cam aan tikt (heel zachtjes) hoor je binnen in iets los zitten. Terwijl het met de 4 niet zo was.

Vind het een beetje slordig en denk wel dat ik er mee terug ga, is voor mij niet acceptabel voor een toestel van 500 euro.

https://mobileservicecenternetherlands.nl/ - goedkoop en snel je idevice gerepareerd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BillSpaarbank
  • Registratie: Januari 2005
  • Niet online
Ik heb het ook een keer gezien bij een 4s. Bij het gaatje stak hij duidelijk meer uit dan bovenin. Kan volgens mij geen kwaad, kan me alleen voorstellen dat het vervelend voelt met vasthouden of beetpakken.

@bartijn2

De rammel die je hoort is waarschijnlijk de rear camera. Dat hebben ze allemaal en dat komt door de autofocus. De 4 had het ook, alleen iets minder omdat die een lensje minder had geloof ik.

Een optimist is een slecht geïnformeerde pessimist...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pixxel
Dank voor jullie respons!

Het is inderdaad geen enorm probleem, waarschijnlijk komt er voor dagelijks gebruik toch een bumper of iets dergelijks omheen, maar zonder bumper zit er precies een hinderlijk drukpunt onder je duim tijdens het bellen. Voor een apparaat met een dergelijk prijskaartje verwacht ik gewoon dat de afwerking piekfijn in orde is.

Ik ga zometeen op weg naar de applestore, eens kijken wat zij er van te zeggen hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bartijn2
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 31-01 10:44

bartijn2

Fixing the world

BillSpaarbank schreef op donderdag 09 februari 2012 @ 08:37:
@bartijn2

De rammel die je hoort is waarschijnlijk de rear camera. Dat hebben ze allemaal en dat komt door de autofocus. De 4 had het ook, alleen iets minder omdat die een lensje minder had geloof ik.
Je hebt helemaal gelijk, even van collega's wat vergelijkings matriaal getest.
En de 4S rammelt een stuk meer, gelukkig is het niks ergs.

https://mobileservicecenternetherlands.nl/ - goedkoop en snel je idevice gerepareerd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pixxel
Kleine update:

Inmiddels ben ik bij een apple reseller geweest die geconstateerd heeft dat het waarschijnlijk om een productiefout(je) gaat. Garantie verloopt zoals gewoonlijk via de verkoper, in mijn geval Vodafone. Nu afwachten wat zij er van bakken en hoelang het gaat duren voor ik een vervanger in de bus mag ontvangen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• THE_BASE
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online
3 weken. :)

iPhone 16 Pro  iPad mini 6  MacBook Air M2  iMac M4  Watch Series 10  TV 4K HDR  AirPods Max & Pro 2  HomeKit  CarPlay  MagSafe  AirTags

Pagina: 1