• J0ey
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 08-01 09:11
Hoi,

Ik heb een tijdje terug mijn Mugen 2 vervangen voor waterkoeling, nu wil ik de Mugen 2 verkopen. Alleen merk ik nu dat er maar 3 schroeven bij zitten, dus ik ben er 1 verloren, heeft iemand een idee of dit unversele schroeven zijn (die je dus bij de bouwmarkt ofzo kan halen) of zijn deze speciaal voor de Mugen 2?

Hieronder nog een foto, mocht iemand er wat mee kunnen.

Afbeeldingslocatie: http://i1229.photobucket.com/albums/ee469/JoeyL8/Mugen2schroeven.jpg

Bedankt.

• Fordox
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 12:59

Fordox

00101010

deze schroeven kun je wel vinden in de gamma of de lokale metaalhandelaar.
alleen de lengte en de diameter noteren, of het een plat of kruiskop is, en laat hem zien daar en ze wijzen het soort bout wel aan :) deze zijn niet echt speciaal ofzo.

Edit: Ik gebruik de edit-knop vaak.

• ötzi
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 18-01 21:09

ötzi

eclecticus

Ziet er niet uit als metrisch draad dus zou het eerder bij elektronica of modelbouw zaken zoeken , bouwmarkten etc hebben over het algemeen alleen metrisch in huis...

• Frozen
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 18-01 11:02

Frozen

2e Reviewer van het Jaar

Anders kan je ook altijd kijken bij de V&A, misschien heeft iemand een kapotte? of misschien het grote hardware ruiltopic?

Voeg me gewoon toe op LinkedIn, iedereen is welkom!

• Fordox

Fordox

00101010

ötzi schreef op woensdag 08 februari 2012 @ 23:06:
Ziet er niet uit als metrisch draad dus zou het eerder bij elektronica of modelbouw zaken zoeken , bouwmarkten etc hebben over het algemeen alleen metrisch in huis...
bij ons in het dorp hebben we zelfs een ijzerhandel die met alle maten werkt. nog nooit een schroef niet gevonden ;)
ook al is het ergens in een doosje ver weg gemoffeld in het magazijn.

• wâldpyk
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 19-01 12:41

wâldpyk

kwaliteit uit de friese wouden

universeel heb er 6 in mijn systeem zitten om de fans aan de watercooling rads te monteren

Afbeeldingslocatie: http://7.media.hyves-static.net/1469018454/6/ZTfk/0/img1469018454.jpeg

If water polo was easy, it would be called football

• J0ey
Bedankt voor de reacties allemaal! Het is voor verkoop, dus ik vind het niet nodig om heel moeilijk te doen (kapotte koeler kopen bijv.), maar ik heb geluk. Het verhaal voorgelegd aan Scythe en verteld dat ik zelf een schroef kwijt was geraakt, en vanmiddag een mailtje terug dat ze een setje schroeven van de Mugen 2 naar mij opsturen, top service dus! :)

Jullie natuurlijk ook bedankt voor de adviezen!

[ Voor 3% gewijzigd door J0ey op 09-02-2012 20:13 ]

• Fordox

Fordox

00101010

zo kan het dus ook :P
[ervaringsmode]stuur ze maar een bedankt mailtje, vinden ze altijd fijn :)[/ervaringsmode]

[ Voor 69% gewijzigd door Fordox op 09-02-2012 21:05 ]

• J0ey
Fordox schreef op donderdag 09 februari 2012 @ 21:04:
[ervaringsmode]stuur ze maar een bedankt mailtje, vinden ze altijd fijn :)[/ervaringsmode]
Natuurlijk gelijk gedaan, erg mooie service. Kunnen veel fabrikanten een voorbeeld aan nemen. :)

• MrMilco
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 04-01 12:19
Fordox schreef op donderdag 09 februari 2012 @ 21:04:
dit vinden ze inderdaad best wel fijn,
toen ik een keer schroevjes kwijt was hebben ze een hele set opgestuurt incl. brackets e.d.

Geluidsoverlast??? Als je de politie moet sms'en omdat ze het niet verstaan dat is geluidsoverlast!!!

• M2M
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 17-01 01:08

M2M

medicijnman

je kunt gewoon schroeven halen die overal schroefdraad hebben. Een klein stukje zonder schroefdraad maakt toch geen verschil. Waar je dan nog wel even op moet letten is dat je de boel niet te strak aandraait. Maar dat lijkt me logisch...

Buiten dat, gewoon naar een random bouwmarkt, de schroef laten zien en eentje uitkiezen met dezelfde schroefdraad. Eventueel afzagen op lengte.

-_-

Verwijderd

J0ey schreef op donderdag 09 februari 2012 @ 21:40:
[...]

Natuurlijk gelijk gedaan, erg mooie service. Kunnen veel fabrikanten een voorbeeld aan nemen. :)
Ik ben 2 schroefjes kwijt van mn VGA cooler, netjes een mail gestuurd naar Club3D (we mailen je terug binnen 3 werkdagen), inmiddels een week verder en nog niets gehoord.

Tot zover mn verkoop dus :(
Pagina: 1