Verwijderd
*sorry, ik zie nu pas dat ze het hebben aangepast, waarschijnlijk omdat het nog in Beta versie is, en dat ze het niet al te groot willen verspreiden.
Waar is dat gepatchte proggie dan? Ik heb 't nergens gezien.
Wat ik gisteren wel probeerde was de systeemdatum terug te zetten naar januari 2000. Dan start WCPUA2 wel op, kan ook de L2 cache aanpassen, maar SoftFSB trekt zich er helaas niks van aan.
Please laat even een link achter naar die gepatchte versie van WCPUA2
Verwijderd
Als 't goed is kan je mij nu e-mailen. heb net mijn profiel aangepast hiervoor. Lukt 't niet, dan hoor ik 't wel.
Thanx kerel. Heb 't net ff via Hotmail naar binnen geslurpt. Gebruik jij deze versie ook in combinatie met SoftFSB?
Zie trouwens dat je bij KaasHema zit. Zeker ook met 0,5k surfen
Moet er nog wat speciaals gebeuren met deze gepatchte versie of gewoon neerkwakken en starten?
Verwijderd
zou je mij ook even dat L2 programmaatje kunnen mailen.
Alvast bedankt,
Joost (jlandman@introweb.nl)
Verwijderd
(is geen kritiek hoor, ik maak me er ook wel eens schuldig aan)
Pleaseeeeeee Rob
Verwijderd
YEZZZZZZZ!! Mijn koetje doet nu tenminste weer 2,35 - 2,36MKey/s
Goh, dat haalde de beta versie van DNET nog geeneens.
Thanx Rob!
Verwijderd
( voel er nog niet voor om te gaan solderen
Kan iemand die het al heeft het ff doormailen naar me?
ALvast bedankt!
dpcdenboer@zonnet.nl
Ik zal 'm je ff mailen. Je hebt 'm rond 22:40u in je postbakkie liggen.
Kan iemand ff naar de thread shit goldfinger kijken en mij wat tips geven?
Thanx
Verwijderd
Deze thread kan anders nog wel eens lang worden... (ik wil hem ook...)
willen jullie hem ook even naar mij mailen.
Alvast bedankt.
Jeroen
J.Schamper@hetnet.nl
Ps. Is dit de versie waarmee de L2 cache in je bios wordt geschreven?
Nee helaas niet. Oda wil 'm niet beschikbaar stellen aan ons soort
Dit is de versie die vanuit windows on-the-fly je L2 aanpast. Zal 'm je toch mailen.
Mc.Boldy
https://jobs.sap.com/search/?createNewAlert=false&q=&locationsearch=%27s-Hertogenbosch&optionsFacetsDD_department=&optionsFacetsDD_customfield3=&optionsFacetsDD_country=
Net op de site van H.Oda gekeken. Die gast heeft 't een en ander aan opmerkingen in de BBS eruit gegooid of leeggemaakt.
Het schijnt ook zo te zijn dat en maar 1 iemand is die van Oda toestemming heeft gehad om het proggie te gebruiken. Ik denk dat Oda zich erg zorgen maakt over de impact van dit programma, vooral omdat het een no-boot situatie kan opleveren omdat je p.s.v.r. in de BIOS zit te hacken.
Hij heeft zelfs foto's staan op de site over dit onderwerp met een soortement dipswitch waarmee je uit ROM BIOS chips kan kiezen. Misschien voor het geval dat je je systeem niet meer kan opstarten?
't geinige (nou ja...geinig?) van dit alles is is dat hij bij zijn vorige versie alleen maar commentaar en/of een "dank je wel, je bent zo geweldig" reactie wilde ontvangen. Nou ja...dan doe je dat en schiet je er nog nix mee op!
Net maar een meeltje naar 'm gestuurd. Zal mij benieuwen. Ik denk dat hij gewoon bagger schijt dat zijn proggie tientallen mobo's in de prullenbak doet belanden.
Iemand nog sugesties?
Jij ook nog hier?
Lullig he van Oda? Zoveel mensen die 'm willen hebben(kijk maar naar deze thread), maar niemand kan eraan komen.
Hacken is natuurlijk een laatste mogelijkheid, maar dat kan/mag ik eigenlijk niet zeggen he?
Verwijderd
En als iemand toevallig Wcpua2b heeft dan zou ik die ook heel erg graag hebben.
Weet iemand trouwens waar ik SoftFSB plugins voor MSI 9195/K7 pro en ICS 9179 kan vinden?? Thanx.
File is onderweg naar je. rev. B is niet aan te komen zoals al duidelijk mag zijn.
OpSite van www.h-oda.com staan misschien plug-in voor je mammaplankje.
Nee, helaas niet. Ik had al bij Oda gekeken. En er moet toch iemand een registered member zijn en dat progje hebben??
En als iemand toevallig Wcpua2b heeft dan zou ik die ook heel erg graag hebben.
Weet iemand trouwens waar ik SoftFSB plugins voor MSI 9195/K7 pro en ICS 9179 kan vinden?? Thanx.
Verwijderd
Of heb ik het nu fout?
Jeroen.
Dat klopt ook kerel! Deze versie is de orginele versie revisie 1.0 echter zonder de time-limit erin. Die is eruit gesloopt.
De revisie B die ik en anderen zoeken bestaat wel, maar kunnen we niet aankomen omdat de maken ervan zijn site daarvoor potdicht heeft gezet.
Verwijderd
Maar als iemand m mij wil meelen, bedankt.
(dylan@superweb.nl)
Kan iemand mij mailen? dan zal ik hem wel online zetten, thx floris@superweb.nl
Epox8RDA+ XPThorton2000+@3200+ Radeon9800SE@Pro Plextor 12/10/32A 80GB 7200 8MB XPpro
het vorige prog werd pas in werking gesteld nadat windows was opgestart. En dat nu juist het mooie van deze opvolger het al in de bios kon veranderen, dus dat de divider al anders zou zijn voordat windows was geboot.
dat klopt toch?
Epox8RDA+ XPThorton2000+@3200+ Radeon9800SE@Pro Plextor 12/10/32A 80GB 7200 8MB XPpro