Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joeri
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 31-08 06:57
Beste Tweakers,

Ik gebruik Adobe CS5 op een win7 x64 pc, en ik erger me groen en geel dat ik geen PSD previews heb in windows explorer. ik kan me herinneren dat dit vroeger wel kon en met OSX kan dit ook gewoon.

PDF geeft wel gewoon netjes een preview. nu heb ik natuurlijk eerst zelf gezocht en ik heb alleen maar Thirth-party software gevonden, welke ik liever vermeid. Voorbeelden zijn bijvoorbeeld waar je via het rechtermuis-menu een preview kunt bekijken.

Weten jullie een oplossing zodat de previews gewoon in explorer worden weergegeven in win7 x64?

zou geweldig zijn!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobIII
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

RobIII

Admin Devschuur®

^ Romeinse Ⅲ ja!

(overleden)
Ik heb eens even een rondje gegoogled en het lijkt me vrij evident dat 't niet werkt en niet ondersteund wordt en een "bekend probleem" is. Werkelijk alles en iedereen verwijst naar 3rd party oplossingen (waaronder ook zat gratis alternatieven). Tja, dan houdt 't redelijk vlug op lijkt me als je dat niet wil; of je moet Bridge gaan gebruiken of uitwijken naar Microsoft's eigen (bijkomstige) oplossing. Het heeft te maken met het niet beschikbaar zijn van een (zoekterm!) WIC codec van Adobe zelf voor zover ik begrijp. De beste oplossingen (uit een hele zutload aan oplossingen die ik tegenkwam) lijken vaak een beetje geld te kosten; dan trek je een keer een tientje of 2 uit en dan hoef je je niet meer groen te ergeren. Persoonlijk leg ik voor zoiets (me groen ergeren) nog wel meer neer voor een oplossing maar as said: er zijn ook gratis alternatieven zat (waarvan de een beter lijkt te werken dan de ander, dat wel).

[ Voor 85% gewijzigd door RobIII op 08-02-2012 18:28 ]

There are only two hard problems in distributed systems: 2. Exactly-once delivery 1. Guaranteed order of messages 2. Exactly-once delivery.

Je eigen tweaker.me redirect

Over mij

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• De Hupie
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 10:14
Ik gebruik deze:

http://3dhype.com/index/nieuws/1463

Werkt perfect voor mij.

3D portfolio - mijn deviantART

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joeri
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 31-08 06:57
Bedankt, ik zal het eens aandachtig door gaan nemen.

Edit:

Ik heb nu het programma geïnstalleerd wat De Hupie aanraad. Het werkt inderdaad goed, en is gewoon in de windows explorer shell geintegreerd. Ik krijg nu netjes ovealr een preview van te zien. Thanks!

[ Voor 67% gewijzigd door Joeri op 12-02-2012 09:12 ]