Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Verwijderd

Topicstarter
Elke keer als ik een app sluit door of op home of op de back knop te drukken krijg je een wit scherm te zien met daarop het HTC logo, dit gaat na enkele seconde weg en dan krijg je een lege achtergrond te zien met een draaiende cirkel met laden, na 30seconde is dit dan klaar maar is de klok ineens naar am/pm notatie versprongen. Dit herstelt zich vanzelf.

Htc Sensation
adroid 2.3.4
htc sense 3.0
non rooted

apps
JuiceDefender
3G Watchdog
Gauge Battery Widget
AVG Antivirus

weet iemand hoe dit te fixen is want het is uiterst irritant.

• Prulleman
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 23:03
Je launcher (is de app die er voor zorgt dat je home screens, widgets en een app drawer etc hebt) crashed

heel simpel, heb je je toestel al een keer opnieuw gestart?
Verder, heb je misschien gare widgets die ervoor zorgen dat je launcher crashed?
Is het echt -elke- keer? of gewoon te vaak ;)

Strava

• dezejongeman
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 24-11 13:41
volgens mij is dit op te lossen met een hard reset.
htc heeft nog wel eens de neiging de launcher dan volledig kapot te maken, en dan is een reset nodig

Verwijderd

Topicstarter
Prulleman schreef op woensdag 08 februari 2012 @ 16:35:
Je launcher (is de app die er voor zorgt dat je home screens, widgets en een app drawer etc hebt) crashed

heel simpel, heb je je toestel al een keer opnieuw gestart?
Verder, heb je misschien gare widgets die ervoor zorgen dat je launcher crashed?
Is het echt -elke- keer? of gewoon te vaak ;)
elke keer zal het niet zijn maar 90% vind ik vrij tevaak.
Als widget heb ik de Gauge Battery geval en de klok met weerbericht, voor de rest niks.
Zal een kijken wat een reboot zal doen.

• Prulleman
dezejongeman schreef op woensdag 08 februari 2012 @ 16:38:
volgens mij is dit op te lossen met een hard reset.
htc heeft nog wel eens de neiging de launcher dan volledig kapot te maken, en dan is een reset nodig
Wellicht is het ook mogelijk om eerst een poging te doen de app data van je launcher te wissen..
Bij app beheer moet je bij -alle apps- je launcher opzoeken. geen idee hoe de sense launcher in dit menu genoemd wordt, maar wellicht iets met sense of home.
Als je deze selecteerd heb je de optie om de bijbehorende data te wissen. Je hebt dan weer blanco home screens, maar de rest van je apps staan nog netjes op je toestel

[ Voor 24% gewijzigd door Prulleman op 08-02-2012 16:42 ]

Strava

Verwijderd

Topicstarter
Prulleman schreef op woensdag 08 februari 2012 @ 16:42:
[...]

Wellicht is het ook mogelijk om eerst een poging te doen de app data van je launcher te wissen..
Bij app beheer moet je bij -alle apps- je launcher opzoeken. geen idee hoe de sense launcher in dit menu genoemd wordt, maar wellicht iets met sense of home.
Als je deze selecteerd heb je de optie om de bijbehorende data te wissen. Je hebt dan weer blanco home screens, maar de rest van je apps staan nog netjes op je toestel
HTC Sense 3,10mb en 8,0 kb
er zijn er 2, verder niks met home gevonden.

• Prulleman
nou laat maar weten of iets heeft geholpen
ik zou het in deze volgorde doen:
- reboot
- HTC sense app data wissen
- factory reset (let op backup maken)

Strava

Verwijderd

Topicstarter
Prulleman schreef op woensdag 08 februari 2012 @ 16:54:
nou laat maar weten of iets heeft geholpen
ik zou het in deze volgorde doen:
- reboot
- HTC sense app data wissen
- factory reset (let op backup maken)
reboot uitgevoerd met de fastboot optie uit, eerste oog, mobiel lijkt weer sneller.
nog geen laad scherm gehad, voor nu heeft reboot dus geholpen =)

Hoe moet je backup doen want de vorige keer was ik al mn contacten kwijt 8)7

• Prulleman
contacten moet je natuurlijk gewoon syncen met je google account....
voor backups zijn verschillende opties mogelijk. De beste hebben wel root nodig, met backup apps zonder root rechten heb ik geen ervaring, daar zou je even naar moeten googlen

Strava

• warhamstr
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 26-12-2023
Waarom niet met je vraag in het grote Sensation topic?

P50/Xeon E3-1505M/64GB/2Tb/Q M2000M 4GB/4K

• Dj-sannieboy
  • Registratie: Augustus 2004
  • Niet online

Dj-sannieboy

Nee.... beter!

Ik heb dit ook regelmatig. Sense crashed dan gewoon. Ik heb fast boot uit uitgezet, maar dat helpt niets. Ook widgets uitzetten hielp niets. Ik hoop dat ze het hebben opgelost in ICS met sense 3.5. (Stock Vodafone Sensation)

[ Voor 6% gewijzigd door Dj-sannieboy op 08-02-2012 17:18 ]

Pagina: 1