Toon posts:

3e scherm via catalyst

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Beste Tweakers,

Ik heb momenteel een HD6790 welke 2 schermen doormiddel van DVI en HDMI aandrijft. Nu wil ik een 3e scherm erbij koppelen. Dit scherm is een normaal HDMI scherm en heb dus: http://www.delock.com/pro...le_HDMI_female_65258.html

Deze adapter erbij gekocht.
Nu krijg ik via Catalyst het niet voor elkaar om hem in te stellen. Wat doe ik verkeerd of is deze adaptor hier niet voor bedoelt?

Oftewel hoe krijg ik deze displayport aan de gang!
Ik kan hem momenteel alleen instellen als ik een ander scherm uitzet.

Alvast bedankt!

[ Voor 11% gewijzigd door Verwijderd op 08-02-2012 15:56 ]

• iamzero456
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 12-02 10:50
Is het zeker weten een active display adapter?

Verwijderd

Topicstarter
Dat vraag ik mij dus ook af, ik bestelde deze omdat ik aannam dat deze actief is. Ivm dat er een chip enzo inzit.

Verwijderd

De goedkoopste actieve adapter is afaik pricewatch: Sapphire Active DisplayPort naar DVI Adapter. Ik zie niet op de site van Delock dat het een actieve adapter is. Dan is hij dus passief, wat niet gaat werken.

Verwijderd

Topicstarter
Bedankt!

Gelijk maar bestellen dus. Wat een gezeur eigenlijk, had hiervoor ook al een HDMI-Displayport kabel gekocht maarja dat werkte helemaal niet natuurlijk. Zit nu dus zowel met een hdmi-displayport als een korte adapter.

Zijn er toevallig ook goedkope actieve adapters die van displayport naar hdmi?

Verwijderd

Er bestaan er iets meer tegenwoordig zie ik:
http://tweakers.net/price...yoBApvgjgPs3kXSZ2q2DV3eHw
maar alleen DP > (dual-link) dvi-i. Waar je dus zowel een vga als hdmi verloopje op kan aansluiten. Dat dacht ik iig.

Verwijderd

Topicstarter
Bedankt,

Maar gekozen om gelijk een andere kabel erbij te bestellen.
Liever een paar euro meer voor gelijk de kabel als dat ik met een adapter erop zit.

Nogmaals bedankt, morgen komt de adapter binnen. Zal wel even melden of hij nu wel werkt.

Groeten!
Pagina: 1