Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

• Tompouce
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 22-11 16:58
Hallo,
Ik heb een Galaxy ace (sindskort). Afgelopen week ben ik door het ijs gezakt, met mn mobiel in mn broekzak. Helaas werkt hij niet meer zoals ik dat wil :(

Het probleem:
Als ik mijn Ace opstart, krijg je gewoon het opstartscherm te zien enzo, maar aan het einde van dit opstartscherm blijft hij steken. Hij wil dan niet meer vedder, en soms begint hij dan na een poosje weer opnieuw met het opstartscherm.

Als ik de telefoon dan wil uitschakelen, gaat het scherm uit, maar start hij daarna direct weer op. Ik moet mijn accu eruit halen om dit traject te stoppen.

Wie kan mij helpen??
PLEASE, HELP ME!!!

Jan

• Xmoo
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 23-11 23:57
Duidelijke vorm van waterschade.

Ik zal om te beginnen je toestel een goed laten drogen in rijst.
Vervolgens kijken of daarmee het probleem is opgelost of niet.

Zo niet, toestel defect... ofja waterschade.

Succes.

• Tompouce
bedankt ik ga het eerst proberen. Ik heb hem al goed laten drogen, maar er zit nog een klein beetje water achter het schermpje.

• Soldaatje
  • Registratie: Juni 2005
  • Niet online
Je kan ook proberen de rom opnieuw te flashen.

• Tompouce
Het toestel is goed gedroogd: geen last van water meer. de rom opnieuw flashen lukt niet. Weet iemand nog een oplossing??

• smartje74
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 21-11 09:09
Laat 'm even een paar dagen in de rijst drogen, er kan nog vocht genoeg zitten.

• janvanduschoten
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 00:35

janvanduschoten

Moderator Mobile

Nr. 346

Persoonlijk denk ik dat je toestel over een paar dagen pas goed droog is, nu zie je waarschijnlijk geen vocht meer maar dat betekend niet dat hij droog is. Advies is goed laten drogen in rijst oid en probeer het over een paar dagen nog eens. Doet hij het dan niet dan is hij stuk.

Het is op GoT wel de bedoeling dat je meer eigen inzet laat zien, zoals je topic er nu uitziet "dump" je je probleem in het topic en verwacht dat anderen er moeite voor gaan doen. Geef in je topicstart aan wat je zelf allemaal al hebt ondernomen en gevonden/geprobeerd. Lees ook eens Het algemeen beleid, daarin staat wat we van een topicstart verwachten.

Post op persoonlijke titel, tenzij in het blauw

• Tompouce
Ok, ik heb hem helemaal opengemaakt, en drooggefeund (alle onderdelen los). Verder heb ik geprobeerd om de rom opnieuw te flashen, maar dit deed het niet.

Verwijderd

Dan is je toestel stuk.
Pagina: 1