Tweakers zorg dat het klopt!

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• etnerdnl
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 12-09 08:51
Beste tweakers.net

Ik maak regelmatig gebruik van jullie website, om prijzen te checken voor mezelf of anderen, of reviews/beoordelingen/whatevermore te vinden. Daardoor heb ik altijd het volste vertrouwen in jullie website en ben ik ook erg blij dat hij bestaat :) Helaas ben ik vandaag voor het eerst een beetje teleurgesteld in tweakers, want bij het zoeken naar een bepaald product (Steelseries siberia v2) stonden in de pricewatch wat mooie prijzen (na het klikken op "Steelseries Siberia V2") waarbij ik er natuurlijk vanuit ging dat de prijzen allemaal golden voor de V2 (en dus niet V1!). Zonder extreem goed op te laten (omdat tweakers tot nu toe voor mij nog nooit had fout gezeten:) ) bestelde ik bij een van de websites de koptelefoon. Na het betalen zag ik daarna ineens pas dat er helemaal geen V2 stond op de website waar ik hem besteld had, en toen ik goed keek (naar het plaatje notabene) zag ik pas dat er een klein verschil zat in uiterlijk tussen de V1 en V2 en dat ik de V1 had besteld (die ik dus niet wilde hebben). Gelukkig heb ik de bestelling kunnen annuleren, maar mijn vertrouwen in tweakers is wel enigzins geschaad.

Ik heb geen idee of jullie er iets aan kunnen doen, en bij wie de fout ligt o.i.d (behalve mijn aan me zelf te verwijten naïviteit), maar het lijkt me handig als dit veranderd wordt voordat meer mensen in de verwarring het verkeerde product bestellen en er misschien wel wat minder gelukkig af komen dan ik.

Dit is de link naar de betreffende pricewatch: pricewatch: Steelseries Siberia V2 Headset (51101)

Verder blijft tweakers natuurlijk een topwebsite :)

PCtje :) -> http://tweakers.net/gallery/349972#tab:inventaris

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MuddyMagical
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 07:59
Veel bedrijven leveren de prijzen voor de Pricewatch aan via een feed uit hun eigen systeem of op een andere geautomatiseerde wijze. Hierbij kan het natuurlijk voorkomen dat een medewerker van een webwinkel een typefoutje maakt waardoor er een ander product of ander type van het product wordt gekoppelt aan een prijs.

Om dit te melden aan de mods kun je de knop gebruiken die achter de prijs komt te staan als je er met je muis overheen gaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kraan
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 18-07 21:39

Kraan

Veteraan
Altijd vervelend, dit soort gevallen.

Maar met dik meer dan een half miljoen prijzen, kan het natuurlijk voorkomen dat er soms een foutje tussendoor sluipt. Zoals je zelfs al meermaals suggereert is en blijft dit te allen tijden de verantwoordelijkheid van de klant. Daar kunnen wij niets aan veranderen.

Het spijt ons dat je vertrouwen een beetje geschaad is. We doen ons uiterste best de informatie in de Pricewatch zo goed mogelijk op orde te hebben, maar het is niet reëel om te verwachten dat je zelf niet meer hoeft op te letten.

De zomerhit van 2011 is Slagroom! Want wie houdt er niet van spuiten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Misha
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 27-09 09:40
Move GR -> PW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• etnerdnl
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 12-09 08:51
Bedankt voor de reacties!

Ik begrijp dat het onmogelijk is alles te laten kloppen, maar ik wilde het toch even melden!

PCtje :) -> http://tweakers.net/gallery/349972#tab:inventaris

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Keiichi
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 29-09 22:53
Plus dat je zelf ook een verantwoordelijkheid hebt om bij de webshop na te gaan of het ook het product is wat je echt zoekt.

De eerste link kom ik bv op 4launch uit, en die hebben het duidelijk in de titel over de V1 variant.

Solar @ Dongen: http://solar.searchy.net/ - Penpal International: http://ppi.searchy.net/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kraan
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 18-07 21:39

Kraan

Veteraan
Keiichi schreef op woensdag 08 februari 2012 @ 15:16:
Plus dat je zelf ook een verantwoordelijkheid hebt om bij de webshop na te gaan of het ook het product is wat je echt zoekt.

De eerste link kom ik bv op 4launch uit, en die hebben het duidelijk in de titel over de V1 variant.
Het was wel degelijk een fout, maar deze is uiteraard per direct hersteld. ;)

De zomerhit van 2011 is Slagroom! Want wie houdt er niet van spuiten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yorinn
  • Registratie: Februari 2009
  • Niet online

Yorinn

Moderator General Chat

XOPIUM

Kraan schreef op woensdag 08 februari 2012 @ 15:35:
[...]

Het was wel degelijk een fout, maar deze is uiteraard per direct hersteld. ;)
:N Hij is weer terug bij de v2's.

After Hours | Dawn FM | Hurry Up Tomorrow
Tweakers Discord || Mijn V&A ads

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Glaanie
  • Registratie: Juni 2002
  • Nu online

Glaanie

Medewerker Product Content

All your spec are belong to us

Ik neem aan dat je 4Launch bedoelt? Die lijkt een handmatige koppeling gedaan te hebben, want dit keer zijn wij correct :) Ik zag dat een andere user al een melding had gedaan in ons prijsmeldpunt, dus bij deze is 4Launch geblokkeerd bij dat product, tot ze het gefixt hebben. :)
Pagina: 1