Beste tweakers.net
Ik maak regelmatig gebruik van jullie website, om prijzen te checken voor mezelf of anderen, of reviews/beoordelingen/whatevermore te vinden. Daardoor heb ik altijd het volste vertrouwen in jullie website en ben ik ook erg blij dat hij bestaat
Helaas ben ik vandaag voor het eerst een beetje teleurgesteld in tweakers, want bij het zoeken naar een bepaald product (Steelseries siberia v2) stonden in de pricewatch wat mooie prijzen (na het klikken op "Steelseries Siberia V2") waarbij ik er natuurlijk vanuit ging dat de prijzen allemaal golden voor de V2 (en dus niet V1!). Zonder extreem goed op te laten (omdat tweakers tot nu toe voor mij nog nooit had fout gezeten:) ) bestelde ik bij een van de websites de koptelefoon. Na het betalen zag ik daarna ineens pas dat er helemaal geen V2 stond op de website waar ik hem besteld had, en toen ik goed keek (naar het plaatje notabene) zag ik pas dat er een klein verschil zat in uiterlijk tussen de V1 en V2 en dat ik de V1 had besteld (die ik dus niet wilde hebben). Gelukkig heb ik de bestelling kunnen annuleren, maar mijn vertrouwen in tweakers is wel enigzins geschaad.
Ik heb geen idee of jullie er iets aan kunnen doen, en bij wie de fout ligt o.i.d (behalve mijn aan me zelf te verwijten naïviteit), maar het lijkt me handig als dit veranderd wordt voordat meer mensen in de verwarring het verkeerde product bestellen en er misschien wel wat minder gelukkig af komen dan ik.
Dit is de link naar de betreffende pricewatch: pricewatch: Steelseries Siberia V2 Headset (51101)
Verder blijft tweakers natuurlijk een topwebsite
Ik maak regelmatig gebruik van jullie website, om prijzen te checken voor mezelf of anderen, of reviews/beoordelingen/whatevermore te vinden. Daardoor heb ik altijd het volste vertrouwen in jullie website en ben ik ook erg blij dat hij bestaat
Ik heb geen idee of jullie er iets aan kunnen doen, en bij wie de fout ligt o.i.d (behalve mijn aan me zelf te verwijten naïviteit), maar het lijkt me handig als dit veranderd wordt voordat meer mensen in de verwarring het verkeerde product bestellen en er misschien wel wat minder gelukkig af komen dan ik.
Dit is de link naar de betreffende pricewatch: pricewatch: Steelseries Siberia V2 Headset (51101)
Verder blijft tweakers natuurlijk een topwebsite
PCtje :) -> http://tweakers.net/gallery/349972#tab:inventaris