Yeah well. The Dude abides.
Geenszins. Het persoonlijke drama voor 4000 medewerkers en hun families is natuurlijk heel treurig, maar onze focus als nieuwssite ligt op hardware en technologie, niet op economisch nieuws of human interest. Als de ontslagen Nederlanders of Belgen treffen, maken we nog wel eens een uitzondering. Het is niet dat we niet meevoelen met deze mensen die hun baan verliezen, maar het is simpelweg niet de wijze waarop wij nieuws brengen: daarvoor kun je het beste terecht bij andere media.
Over het Europese product: absoluut - en daarom leg ik ook zoveel nadruk op het feit dat in de fabriek in Salo toptoestellen werden gemaakt, terwijl de goedkopere spullen al uit Azie komen. De trots van Finland is aan het afbrokkelen, waarmee de Europese tech een knauw krijgt en dat is een heel, heel slechte ontwikkeling (waar ik al vaker aandacht voor heb gevraagd in diverse verhalen).
Over het Europese product: absoluut - en daarom leg ik ook zoveel nadruk op het feit dat in de fabriek in Salo toptoestellen werden gemaakt, terwijl de goedkopere spullen al uit Azie komen. De trots van Finland is aan het afbrokkelen, waarmee de Europese tech een knauw krijgt en dat is een heel, heel slechte ontwikkeling (waar ik al vaker aandacht voor heb gevraagd in diverse verhalen).