Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

[.mobi] Volgend nieuwsbericht wordt niet getoond

Pagina: 1
Acties:
  • 298 views

• DaCoTa
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 19-11 19:55
Bij de .mobi site mobiele site wordt sinds een tijd (?) geen link meer getoond naar het volgende bericht. Ik zag in devtrack een aantal meldingen over verkeerde links, maar nu worden ze helemaal niet meer getoond, lijkt het, ook niet bij berichten van 2 dagen geleden, waar de cache toch wel van bijgewerkt zou moeten zijn lijkt me :)

• Misha
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 18-11 12:58
Kijk eens helemaal onderaan :)

• DaCoTa
Zoals waar?
Voorbeeldje
Dit is op chrome desktop, maar op mobiel is het hetzelfde, lijkt me niet device afhankelijk maar van het .mobi platform. Wel een link naar vorige, maar niet naar volgende nieuwsbericht.

Ter vergelijk, zelfde nieuwsbericht in de full scale layout:
Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/UKh2pklyJTR1lZswva3nXLZR/thumb.png

[ Voor 56% gewijzigd door DaCoTa op 15-02-2012 09:58 ]

• crisp
  • Registratie: Februari 2000
  • Nu online

crisp

Devver

Pixelated

En als je hard refreshed? Pagina's op .mobi krijgen itt de pagina's op de gewone site namelijk expliciet cacheing-headers mee.

[ Voor 71% gewijzigd door crisp op 15-02-2012 10:05 ]

Intentionally left blank

• DaCoTa
Zelfde, het voorbeeld had ik niet eerder geopend, ik brows normaal niet op .mobi op mijn desktop, dus die zat niet in de cache.

• F_J_K
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB

Front verplichte underscores

Lijkt aan Chrome te liggen: in Chrome zie ik bij http://tweakers.mobi/nieuws/80028 alleen vorige, in Firefox zowel vorige als volgende.

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)

• crisp
  • Registratie: Februari 2000
  • Nu online

crisp

Devver

Pixelated

Nee, het ligt aan het feit dat aan onze kant Varnish 'm in z'n cache houdt

Intentionally left blank

• Misha
Hmmm vreemd, ik had het eerst gecheckt in FF en zag het daar gewoon. In Chrome zie ik het inderdaad ook niet

• Kees
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 15:00

Kees

Serveradmin / BOFH / DoC
crisp schreef op woensdag 15 februari 2012 @ 11:22:
Dat doet hij nu niet meer langer dan 300 seconden :)

"Een serveradmin, voluit een serveradministrator, is dan weer een slavenbeheerder oftewel een slavendrijver" - Rataplan

• F_J_K
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB

Front verplichte underscores

crisp schreef op woensdag 15 februari 2012 @ 11:22:
Ah. Nu na een ctrl-F5 zie ik het inderdaad ook in Chrome - vreemd dat het dan in zowel Ff als IE wel meteen goed ging en bij Chrome herhaaldelijk in eerste instantie fout.

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)

• DaCoTa
Ik wilde nog zeggen, Opera Mobile deed het dan op dezelfde manier verkeerd. Ziet er goed uit nu, dank!

• Misha
Fixed!
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.