Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

• dicksterk
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 05-02-2024
Is er iemand die voor mij de apk wil extracten van mobile accessibility? (een programma van codefactory. sinds heel kort is de Nederlandse versie in de app-market maar ik bezit een telefoon die de market niet ondersteunt. Verder is hij zeer blind-vriendelijk met trackball en geen touchscreen. Ik wil graag de demoversie(gratis) nadat die is verlopen kan ik hem aankoepn. stuur he aub naar dicksterkenburg@adslmail.eu alvast heel erg bedankt.

• Brad Pitt
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 24-11 11:01
De apk is onderweg...

Nickname does not reflect reality

• Lumics
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 23-11 22:30
Maar als hij voor jou telefoon niet beschikbaar is in de market, dan kan je de app ook niet aankopen na de demo periode.

Je verhaal is dusdanig bondig en lichtelijk chaotisch dat ik betwijfel of iemand je iemand (kan/wil) helpen.
Wellicht de OP aanpassen en een compleet verhaal ervan maken zodat de context wordt begrepen en mensen je gericht hulp kunnen bieden.

Het lijkt namelijk een beetje over te komen als luiheid, terwijl je eigenlijk volgens mij wil zeggen dat je er erg mee geholpen wordt omdat je visueel beperkter bent.

• janvanduschoten
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 00:35

janvanduschoten

Moderator Mobile

Nr. 346

Het GoT forum is geen "u vraagt en wij draaien", we verwachten van gebruikers wel wat meer eigen inzet. Dit topic gaat op slot. Ik raad je aan om contact op te nemen met de makers van de app. Lees voor je een topic opent eerst eens Het algemeen beleid, daarin staat waar een topic aan moet voldoen.

[ Voor 24% gewijzigd door janvanduschoten op 08-02-2012 11:43 ]

Post op persoonlijke titel, tenzij in het blauw

Dit topic is gesloten.