Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Overzicht lijst mappen grootte aantal bestannden en mappen

Pagina: 1
Acties:

• snifrrr
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 00:48
Wil graag een overzicht creëren waarin een mappenlijst staan binnen een bepaalde map bijvoorbeeld, met voor elke map de volgende eigenschappen:”
- Grootte van betreffende map
- Aantal bestanden binnen map en submappen
- Aantal submappen binnen map

Deze informatie wil ik dat in een lijst hebben uitgaande dat in de hoofdmap vele mappen zitten.
Deze informatie is wel via eigenschappen op te vragen, maar wil dit niet voor 1000en mappen doen.

Iemand een idee hoe zo’n lijst te creëren

• biertjuh?
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 22:21
treesizerfree gebruik ik met veel plezier

• SPee
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 19:38
Heb je al gezocht of er niet duizenden van zulk soort applicaties zijn?

let the past be the past.

• snifrrr
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 00:48
Treesizerfree had ik naar gekeken, echter dit is een keuze of files of grootte. Ik moet een lijst hebben met grootte , aantal mappen en aantal files. Heb vele apps al reeds bekeken , maar kan niet vinden welke deze 3 kolommen kan weergeven.

• Rupie
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 13-11 11:58
Welke programma's heb je al bekeken dan? En waarom voldoen die niet? Iedereen kan wel als een gek tools gaan roepen maar das een beetje zonde als je die zelf allemaal al bekeken hebt.
En nog belangrijjker: waarom wil je dit doen? Als je je doel geeft zijn er wellicht tweakers die een hele andere invalshoek hebben waar je niet bij stil gestaan hebt. Ik zie je aanvullingen graag nog even verschijnen :)

Als het puur gaat om een lijst met mappen, bestanden en formaat, kan je dat niet al uit de voeten met het msdos commando dir? "dir /s /o:ng >> bestandsnaam.txt" geeft een hele mooie txt met alle bestanden en mappen die binnen de map staan waar je dat commando uitvoert.

Desktop | Server | Laptop

• GoTman
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 00:35
Windirstat vind ik daar zelf een fijn programma voor. Kan alles wat jij wil :)

Yesterday is history. Tomorrow is a mystery. Today is a gift, that’s why we call it the present.

Pagina: 1