Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

[FP] Klikken op afbeeldingen in gallery

Pagina: 1
Acties:
  • 166 views

• Sefyu
  • Registratie: November 2006
  • Niet online
Mijn zoekopdracht levert niks op maar ik kan me niet voorstellen dat dit niet eerder opgemerkt is:

Ik was net de review van de Transformer Prime aan het lezen en de gallery te bekijken.

Het viel mij toen op dat ik niet naar de volgende afbeelding kan navigeren door op op de afbeelding te klikken (dus niet via de navigeerbuttons). Dit vind ik vreemd. Ik kom heel vaak pop-up-galleries tegen en die op T.net is de eerste die deze feature niet ondersteunt.

Is dit een bewuste keuze of ben ik gewoon raar?

Daarnaast wil ik nog opmerken dat ik de animatie van de previews onderin (wanneer de cursor bij de onderkant van de gallery komt) als erg haperig en houterig ervaar (zowel de verticale beweging als de horizontale beweging als de zoomanimatie). Ik gebruik Chrome op een oude Athlon X2 6400+, die de meeste dingen nog prima aankan.

• Hahn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 21:47
Ik kan wel gewoon naar de volgende plaatjes door erop te klikken. En wat betreft het houterige, je kan rechts onderin ook kiezen voor 'classic', dan krijg je de oudere weergave en die vind ik zelf ook beter werken.

The devil is in the details.

• Aloys
  • Registratie: Juni 2005
  • Niet online
Je kan ook gewoon de pijltjestoetsen gebruiken :) .

• Sefyu
  • Registratie: November 2006
  • Niet online
Bij mij doet 'ie in Chrome en FF (nieuwste versies) dus niks als ik op de afbeelding klik om naar de volgende te gaan. In IE8 wil 'ie alleen zoomen?

@Aloys

Ik heb niet altijd mijn hand op 't toetsenbord en ik ben het gewend met andere image galleries.

• ajakkes
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 16-05 22:32

ajakkes

👑

Het gaat waarschijnlijk om de 'fancy' gallery waarbij er geen actie wordt uitgevoerd bij klikken op de afbeelding. Je moet daarvoor naar de thumbnails of de kleine navigatiebalk onderaan. Op veel websites kan je op de afbeelding of naast de afbeelding klikken om naar de volgende foto te klikken (iets meer intuïtief).

De classic versie Zoomed bij klikken op de afbeelding en heeft een grotere navigatiebalk. Dit is de versie die ik gebruik. Klikken in het zwarte vlak naast de afbeelding zou best mogen navigeren naar de volgende of vorige afbeelding, maar de classic versie is ook goed zoals hij is.

👑

• Misha
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 18-11 12:58
Je bent raar :+

Geintje

Het is een goede suggestie. Voorlopig zullen we het echter niet gaan implementeren. Komt tijd, komt improvement. Ik zet het iig op de lijst!
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.