Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

• Roon!
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 19-11 16:53
Hallo, Als ik een tijdje aan het computeren ben bevriest het beeldscherm en moet ik mijn pc opnieuw opstarten.
mijn pc geeft al een tijdje ram fouten aan en soms als ik de zijkant van mijn pc erop zet gaat hij niet meer aan en geeft mijn pc piepjes van een ramfout.
ik ben niet ervaren met computers dus ik reconnect alle stekkers en maak mijn pc weer schoon of wacht een paar minuten.
de laatste keer kwam er een zwart scherm met de teks: checking c schijf
deleting:
deleting:paar vage teksten met cijfers en letters

oftewel HELP :P

• Stef42
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 19-11 19:20
Welkom op het forum!

Het lijkt me vrij obvious dat je geheugen foutief is (zoals je zelf al zegt) en dus zorgt voor een vastlopend systeem. Vervang het geheugen of test met ander geheugen.

En btw: het forum hier is geen helpdesk, we verwachten ook enige input van de gebruiker zelf, die zoals ik zo zie aan de matige kant is. Het is dus ook niet nodig om twee verschillende topics te openen.

[ Voor 41% gewijzigd door Stef42 op 07-02-2012 22:40 ]

• osmosis
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 21:47
Roon! schreef op dinsdag 07 februari 2012 @ 22:36:

mijn pc geeft al een tijdje ram fouten aan en soms als ik de zijkant van mijn pc erop zet gaat hij niet meer aan en geeft mijn pc piepjes van een ramfout.
Afbeeldingslocatie: http://i0.kym-cdn.com/photos/images/original/000/131/351/eb6.jpg?1307463786

• BlueLed
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 19-11 16:31
Als je geluk hebt is het je geheugen en heb je DDR3. Da's goedkoop te vervangen en je systeem heeft, als het goed is, geen kuren meer. Check je type geheugen bijvoorbeeld met Speccy.

• Exile84
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 01-08-2020
Heb je 1 of 2 balkjes geheugen? Probeer anders even wat combinaties (balkjes afzonderlijk proberen in verschillende sloten)

• CH4OS
  • Registratie: April 2002
  • Niet online

CH4OS

It's a kind of magic

Als de PC al een tijdje RAM-fouten aangeeft zou ik zeggen: memtest86+
Pagina: 1