Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

• Roon!
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 16:46
Hallo, Als ik een tijdje aan het computeren ben bevriest het beeldscherm en moet ik mijn pc opnieuw opstarten.
mijn pc geeft al een tijdje ram fouten aan en soms als ik de zijkant van mijn pc erop zet gaat hij niet meer aan en geeft mijn pc piepjes van een ramfout.
ik ben niet ervaren met computers dus ik reconnect alle stekkers en maak mijn pc weer schoon of wacht een paar minuten.
de laatste keer kwam er een zwart scherm met de teks: checking c schijf
deleting:
deleting:paar vage teksten met cijfers en letters

oftewel HELP :(

• tiesvts
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 21-11 10:48
mmm...slotje maar???
Is geloof ik niet helemaal het goede topic...en ik zag dat je deze vraag ook al in 2 andere topics gesteld had..

• Xtr3me4me
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 27-08-2024

Xtr3me4me

Saiyajin Godlike Tweaker

Je geeft eigenlijk zelf al aan wat het probleem is. Snap niet dat je er dan zelf niks aan doet en maar een topic opent.
Je ram geeft problemen en je systeem geeft piepjes. Dat alleen al geeft aan dat vermoedelijk je geheugen naar de haaien is! Op je moederbord boekje, staat aangegeven hoeveel piepjes precies wat is. Check dat na.

Vervang je geheugen of test je geheugen in een andere pc want ken net zo goed liggen aan je bankjes. Probeer andere bankjes tevens ook.

Beetje meer eigen inzet beste TS. Bedoel je geeft letterlijk zelf in je topic wat het probleem is. Je kan toch niet verwachten dat wij alles gaan voorkauwen toch?

-- My Gaming Rig Power -- -- <SG> Diabolic --

• janvanduschoten
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 00:35

janvanduschoten

Moderator Mobile

Nr. 346

Dubbele topics gaan op slot, zeker als ze in een totaal verkeerd forumdeel staan en op veel punten niet voldoen aan Het algemeen beleid. Ik stel voor dat je dat eerst eens door gaat nemen.

Post op persoonlijke titel, tenzij in het blauw

Dit topic is gesloten.