Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

[Feat] Co-auteur worden van posts

Pagina: 1
Acties:
  • 284 views

• Klein_Kipje
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 20:30
geachte,

zou het mogelijk zijn om co-auteur te zijn van meer dan de eerste post. In het grote festival topic zijn we met 4 co-auteurs die elke 1 of 2 festivals doen. Echter de op is zo groot dat het moeilijk is "jouw"stukje te vinden.

Als de ts de op in meerde posts kan maken en deze elk mede auteurs kan hebben zou dit wat handiger gaan.

idee ?

www.weitjerock.com

• RobIII
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

RobIII

Admin Devschuur®

^ Romeinse Ⅲ ja!

(overleden)
Move: SM >> LD
Titlefix: feature request >> [Feat] Co-auteur worden van posts

Ik ga hier niet over dus zie dit niet als "het definitieve antwoord" maar ik acht de kans klein. Zonder me in het lokale beleid of 't topic zelf verdiept te hebben: Is het niet handig(er) om, als het om meerdere festivals gaat, meerdere topics te openen in plaats van 1 joekel van een topic?

[ Voor 104% gewijzigd door RobIII op 07-02-2012 22:11 ]

There are only two hard problems in distributed systems: 2. Exactly-once delivery 1. Guaranteed order of messages 2. Exactly-once delivery.

Je eigen tweaker.me redirect

Over mij

• The Eagle
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 00:40

The Eagle

I wear my sunglasses at night

^^^ Met stom. Alleen gaan daar de moderators van het betreffende subforum nu al bij voorbaat niet blij van worden; dat wordt en masse afsplitsen dan namelijk :P

Edit: overigens lijkt het me technisch gezien ook onpraktisch. Een post is namelijk terug te vinden aan zijn nummer, en dat nummer heeft vziw een 1:1 relatie met de poster. Sowieso: hoe had je gedacht dat in real time te kunnen doen? Twee mensen die het zelfde stukje tikken? Dan is de hele lading van de term "post" weg namelijk :)

Makkelijkste oplossing: post "mede namens" te maken en dat vermelden, of gewoon een quote van de post door de co-auteur :)

[ Voor 62% gewijzigd door The Eagle op 07-02-2012 22:15 ]

Al is het nieuws nog zo slecht, het wordt leuker als je het op zijn Brabants zegt :)

• Misha
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 18-11 12:58
RobIII schreef op dinsdag 07 februari 2012 @ 22:08:
Move: SM >> LD
Titlefix: feature request >> [Feat] Co-auteur worden van posts

Ik ga hier niet over dus zie dit niet als "het definitieve antwoord" maar ik acht de kans klein. Zonder me in het lokale beleid of 't topic zelf verdiept te hebben: Is het niet handig(er) om, als het om meerdere festivals gaat, meerdere topics te openen in plaats van 1 joekel van een topic?
Ik sluit me hier volledig bij aan :)

• RobIII
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

RobIII

Admin Devschuur®

^ Romeinse Ⅲ ja!

(overleden)
The Eagle schreef op dinsdag 07 februari 2012 @ 22:13:
Edit: overigens lijkt het me technisch gezien ook onpraktisch. Een post is namelijk terug te vinden aan zijn nummer, en dat nummer heeft vziw een 1:1 relatie met de poster.
Dat kan natuurlijk, in principe althans, net als met een topicstart wel opgelost worden. Ik weet niet hoe 't nu werkt met een topicstart met co-auteurs, maar heel kort door de bocht zou je zoiets kunnen doen:

code:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
id
topic_id
user_id
date
...

post_coauthors
--------------
post_id
user_id

Of daar tijd voor is is een tweede, evenals of het überhaupt mogelijk/wenselijk is.
Sowieso: hoe had je gedacht dat in real time te kunnen doen? Twee mensen die het zelfde stukje tikken? Dan is de hele lading van de term "post" weg namelijk :)
Wie heeft 't over realtime?
Makkelijkste oplossing: post "mede namens" te maken en dat vermelden, of gewoon een quote van de post door de co-auteur :)
Dat maakt je "eigen stukje vinden" (waar ze nu problemen mee hebben in een grote topicstart) toch niet makkelijker?

[ Voor 7% gewijzigd door RobIII op 07-02-2012 22:25 ]

There are only two hard problems in distributed systems: 2. Exactly-once delivery 1. Guaranteed order of messages 2. Exactly-once delivery.

Je eigen tweaker.me redirect

Over mij

• Klein_Kipje

Edit: overigens lijkt het me technisch gezien ook onpraktisch. Een post is namelijk terug te vinden aan zijn nummer, en dat nummer heeft vziw een 1:1 relatie met de poster. Sowieso: hoe had je gedacht dat in real time te kunnen doen? Twee mensen die het zelfde stukje tikken? Dan is de hele lading van de term "post" weg namelijk :)

niet om lastig te worden, maar we zijn nu met 4 mensen mede auteur van de op. Dus theoretisch kan het al zo zijn dat er 2 man tegelijk de boel aan het veranderen is. De vraag was alleen maar of mensen dus ook mede auteur kunnen worden van de tweede of derde post

www.weitjerock.com

• ajakkes
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 16-05 22:32

ajakkes

👑

Je kan toch met anchor en jump tags werken?

Spring naar anchor met label

Pinkpop

Start de openingpost met een lijst met jumptags en begin je informatie met een anchor. Dan kan alles in de openingspost gezet worden. Of zijn er andere redenen om 4 openingsposts te hebben?

👑

• Klein_Kipje
het gaat over het bewerken van de post. Het is nu nog redelijk te overzien maar straks komen er voor lowlands en pp veel bands bij en wordt het gewoon een beetje druk

www.weitjerock.com

• Misha
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 18-11 12:58
We zullen dit niet gaan implementeren. Technisch gezien niet triviaal en het heeft een kleine meerwaarde

Wat Ajakkes zegt lijkt mij een erg praktische en handige oplossing

Thanks voor de suggestie though!
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.