We see things as we are, not as they are
Iets minder schreeuwende topic mag wel.
Maarreuh, die cheats van Goldeneye, is het niet veel stoerder als je die zelf allemaal haalt door al die levels uit te spelen in de gestelde tijd?
Ik heb ze allemaal gehaald.
Vooral Facilty met die invincebily cheat is zo stoer als je die gehaald hebt. Heb je een marge van een paar seconden
Heb toen zo'n filmpje gedownload hoe je het beste kan lopen. Zonder dat filmpje haalt volgens mij niemand het
Maarreuh, die cheats van Goldeneye, is het niet veel stoerder als je die zelf allemaal haalt door al die levels uit te spelen in de gestelde tijd?
Ik heb ze allemaal gehaald.
Vooral Facilty met die invincebily cheat is zo stoer als je die gehaald hebt. Heb je een marge van een paar seconden
Heb toen zo'n filmpje gedownload hoe je het beste kan lopen. Zonder dat filmpje haalt volgens mij niemand het
Verwijderd
Ik ziet anders geen fillumpie van goldeneye 64Op vrijdag 25 januari 2002 17:39 schreef SuperKneus het volgende:
www.cheatcc.com
Verwijderd
Op vrijdag 25 januari 2002 17:41 schreef gizmo2002 het volgende:
[..]
Ik ziet anders geen fillumpie van goldeneye 64
Ik heb het toch zonder dat filmpje moeten doen(56 k modem) en toch gehaald binnen de tijdOp zaterdag 24 maart 2001 13:31 schreef Nibbles het volgende:
Cheats zijn lame.. Schreeuwen is ook lame
Verwijderd
cheatuhn kan ook leuk zijnOp vrijdag 25 januari 2002 20:04 schreef Kaj. het volgende:
Cheats zijn lame.. Schreeuwen is ook lame
Pagina: 1
Dit topic is gesloten.
![]()