Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Geen PHP updates meer in de meuk

Pagina: 1
Acties:

• FiscBiker
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 19:30
Nadat mijn meuktip geweigerd werd op basis van de link-check, verwachtte ik vlot de update wel langs te zien komen in de RSS-feed, maar na nadere inspectie blijkt PHP 5.3.6 de laatste te zijn die terug te vinden is.

Wel kwam ik dit topic tegen, maar mij werd niet duidelijk waar PHP 5.3.7 zelf in de meuktracker wordt genoemd.

Ondertussen zijn ze met een paar security-issues op versie 5.3.10 aangekomen en de 5.4 branch heeft ook al 6 RC's.

Dus waarom worden deze updates niet meer gemeld?

• Drobanir
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 25-11 17:06

Drobanir

Meukposter / BBG'er

Duckduck is my friend

We komen helaas niet overal aan toe. Als er veel items in de wachtrij staan probeer ik die dingen eruit te pikken waarvan ik denk dat ze populair zijn en ik daar dus de meeste mensen blij mee kan maken. Ik zal de volgende keer dat hij wordt aangemeld er zeker een Meuk over schrijven, OK? :)

There is no future in timetravel. Mijn waterkoeling-inbouw-fotoverslag (oud!).

• FiscBiker
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 19:30
Drobanir schreef op woensdag 08 februari 2012 @ 22:47:
Ik zal de volgende keer dat hij wordt aangemeld er zeker een Meuk over schrijven, OK? :)
Dat waardeer ik zeker. Ik heb er ook alle begrip voor dat er keuzes moeten worden gemaakt, maar niet iedere update hoeft natuurlijk van een verhaaltje voorzien te worden denk ik. Juist bij de PHP-updates zie je de verhalen in de comments verschijnen.

En voor beginnend en/of gelegenheids php-schrijvers in deze community kan ik me voorstellen dat een vermelding in de meuk een goede bron is voor belangrijke wijzigingen in PHP.

Bedankt voor de reactie en alle toekomstige updates!