Toon posts:

Games voor Ipadx en Iphone Xx forever backwards compatible?

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Hallo ,

Is het zo dat als straks bv de Ipad3 uitkomt ( verwachting Maart ) games die nieuw uitgebracht worden nog steeds met een Ipod Touch compatible is?

Kortom er komt steeds een nieuw apparaat uit ( Iphone 4S, Ipad3 ) maar alle apps moeten wel 100% backwards compatible zijn of zijn sommige games straks ook "IPAD2 and 3 ONLY"?

Ik hoop van niet want dan kies ik er ter plekke voor om een afgeprijsde IPAD2 te kopen wanneer de 3 uitkomt omdat voor mij ( koop hem voor de games apps en niet voor een domme 8MP camera, hiervoor zijn spiegelreflexcamera's uitgevonden!!!!! )
het geen toegevoegde waarde dan heeft om voor een 3 te kiezen wanneer er geen high end graphics games speciaal hiervoor worden gemaakt.

Iemand die er meer vanaf weet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Redblader
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 03-10 16:51
Er zijn nu al spellen voor iOS die niet kunnen draaien op bijvoorbeeld de iPhone 3G dus ik zou er zeker niet van uit gaan dat alle apps 100% backwards compatible blijven.
Maarja, een iPad 2 is nog altijd sneller dan een iPhone 4S dus voorlopig zit je goed qua compatibiliteit met games denk ik. :)
De meeste zwaardere games draaien ook nog op de veel tragere iPhone 3GS nu, dus de iPad 2 zal vast nog wel lang ondersteund worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bossie
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 08:27
Redblader schreef op dinsdag 07 februari 2012 @ 17:49:
Er zijn nu al spellen voor iOS die niet kunnen draaien op bijvoorbeeld de iPhone 3G dus ik zou er zeker niet van uit gaan dat alle apps 100% backwards compatible blijven.
Maarja, een iPad 2 is nog altijd sneller dan een iPhone 4S dus voorlopig zit je goed qua compatibiliteit met games denk ik. :)
De meeste zwaardere games draaien ook nog op de veel tragere iPhone 3GS nu, dus de iPad 2 zal vast nog wel lang ondersteund worden.
Mijn iPad1 crashed helaas regelmatig met sommige nieuwe games. Het kan dus wel maar is verre van optimaal.

We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Het rare vind ik dan dat er per app in de app store geen spec eisen worden gegeven , zo van this app is optimized for Ipad 3.

Trial en error erachter komen vind ik slordig en kan reputatie schade voor Apple betekenen immers mensen met een Ipad 1 moeten proefondervindelijk vaststellen dat een bepaalde game app niet goed werkt voor hun Apple device. De vinger gaat dan meestal naar de dev maar soms ook naar Apple.