BattleField 3 Geluid Probleem

Pagina: 1
Acties:
  • 343 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Hallo,
Ik speel sinds kort BF3, ik vind het een super spel aleen ik heb 1 probleem ,
als ik speel is het geluid dubbel echo achtig .. ik weet niet wat ik eraan moet doen.. heeft iemand het zelfde probleem of weet die een fix ?

Grtz

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aghanim
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online
Wat heb je zelf al gevonden via Google en het BF3 topic?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
niet veel .. :P ben de hele tijd aan het zoeken .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aghanim
  • Niet online
Yeah right, je hebt echt 0.0 gezocht. Als je jouw vraag letterlijk op Google intypt staat de oplossing er al. Maar goed, het is natuurlijk gemakkelijk als iemand anders de oplossing voor je overtypt he ;)

Overigens is het in de toekomst ook wel handig om te melden op welk platform je dit spel speelt. Zal wel de PC zijn, dus dan is het ook handig om je specs te melden. Maar de eisen voor een goede TS heb je vast al in het beleid hiervoor gevonden :)

[ Voor 38% gewijzigd door Aghanim op 07-02-2012 17:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StrongArmLance
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 00:34

StrongArmLance

Endless flow

Er is hier een topic voor, en er is Google voor...
Lees XeNeRgY's post maar even goed over.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
ik heb gezocht (ben nogsteeds aan het zoekken :P ) maar ik ben niet zo een ster in googlen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aghanim
  • Niet online
Bij deze dan maar de goede Google resultaten waarmee je een oplossing moet kunnen vinden. Kom je er weer gemakkelijk van af, want eigenlijk is je TS ver van voldoende, iets waar je in je vorige topics al meerdere malen op gewezen bent.

Succes met de oplossing.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

PWM

Normaal gesproken vragen wij een basisinzet van onze gebruikers en, bijvoorbeeld, een stappenplan van de zaken die jij al hebt gedaan. Jij dumpt je vraag en verzuimd zelfs een platform te noemen :?

Je hebt al mail gehad over de manier van posten die we op GoT willen zien. Ik zou je adviseren deze nog eens door te nemen.
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.