Ik heb recentelijk een nieuwe videokaart gekocht, 6870, daar zitten in totaal 4 uitgangen op, tot mijn teleurstelling zit er maar een enkele DVI uitgang op die werkt met een omzetstukje voor VGA. (de rest een DVI-D, hdmi, en een displayport) Nu heb ik gelukkig een van mijn schermen met hdmi input, maar 2 andere met vga, dus heb nu nog 1 scherm over, die ik niet kan aansluiten, met VGA.
Nu zocht ik naar displayport naar VGA en DVI-D naar VGA.
Nu zijn die aardig prijzig, rond de 30 euro. Maar ik weet niet zeker of het beide kanten op werkt, bij de beschrijving staat vaak "to connect your displayport device to VGA output" maar ik weet niet zeker of dit wel gaat werken andersom. Nu zag ik wel een filmpje waar iemand op zijn DVI-D uitgang een verloopstukje had die naar een VGA liep, maar ik weet niet of dit met alle zo is.
Iemand ervaring met een specifiek product? Of enig idee of dit beide kanten op zou werken?
Nu zocht ik naar displayport naar VGA en DVI-D naar VGA.
Nu zijn die aardig prijzig, rond de 30 euro. Maar ik weet niet zeker of het beide kanten op werkt, bij de beschrijving staat vaak "to connect your displayport device to VGA output" maar ik weet niet zeker of dit wel gaat werken andersom. Nu zag ik wel een filmpje waar iemand op zijn DVI-D uitgang een verloopstukje had die naar een VGA liep, maar ik weet niet of dit met alle zo is.
Iemand ervaring met een specifiek product? Of enig idee of dit beide kanten op zou werken?