Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

• FloggingHank
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 27-07 17:43
Hi allen,

ik heb iets raars met mijn Desire Z, maar omdat ik verwacht dat dit niet toestelspecifiek is heb ik een nieuw topic aangemaakt. Heb ge-googled maar kan niks vinden over mijn situatie.

Mijn situatie is als volgt:

Gister liet ik mijn Desire Z vallen op straat en viel de batterij eruit, verder niks aan de hand, batterij erin en hij deed het weer. Echter merkte ik 's avonds dat de volume-up knop het niet meer deed. Dus ik dacht ik reboot em ff. Echter startte hij ineens niet meer op.
Als ik hem aandruk krijg ik 3 korte trillingen en knippert het led-je (oranje).
Als ik hem uit zet en op stroom aansluit start hij nog wel op in clockworkmod recovery maar na een seconde of 10 knalt hij ook daar uit (scherm op zwart), dus een nieuwe rom flashen gaat niet.

Wanneer ik hem in de bootloader wil opstarten met volume-down + power, krijg ik 5 korte trillingen met een constant groen brandend led-je.

Heeft er iemand enig idee wat dit is en hoe ik het eventueel zou kunnen verhelpen?

• Fotogravinnetje
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 29-08 16:50
Als de batterij op de grond gevallen is, kan het heel goed zijn dat die nog wat vochtig was toen je hem er weer in deed. Dat is bijna een garantie dat je kortsluiting krijgt... Zo heel raar is dat dus niet. Na zo'n val op een natte straat (of andere vochtige plaats) moet je ALTIJD controleren of de boel echt droog is, en bij voorkeur alles een paar dagen laten drogen in rijst voor je hem weer aan zet. Best kans dat je telefoon nu echt naar de knoppen is door waterschade... Helaas, geen garantie

• FloggingHank
Ok, dat zou wel kunnen inderdaad ivm met sneeuw. Maar rare is dat de tel het eerst wel gewoon goed deed en dat de batterij ook oplaadt... + dat ik wel gewoon beeld heb in de recovery. Zei het voor 10 seconden

• Slurpgeit
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 22-11 21:27
Ik heb in ieder geval weleens dezelfde melding van de LED gehad, en toen ik dat tegen de livechat medewerker van HTC melde was zijn eerste suggestie eigenlijk gelijk "Opsturen voor reparatie".

• FloggingHank
Ok, tnx voor je reply. Weet je nog wat er nou mis was? Moest je er overigens voor betalen? Zoja wat was het bedrag? (kan ik bepalen of het de moeite waard is)

• Thijmen
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 25-07 13:16
Heb mijn HTC Desire paar keer opgestuurd, heb nooit hoeven te betalen.
Overigens had ik andere problemen, moederbord naar de filistijnen.
Ik zou 'm gewoon opsturen :)

• FloggingHank
Ok, er werd o.a gezegd tijdens de chat net dat er geen andere roms op mogen staan.... letten ze hier erg op?
Pagina: 1