Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Logitech G9x vs. Saitek Cyborg R.A.T. 7

Pagina: 1
Acties:

• MCRoadkill
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 22-07-2024
Ik heb altijd logitech muizen gehad, altijd zeer tevreden geweest met mijn G5.
Een keertje de Coolermaster storm gekocht, maar dat was geen succes(hoewel een fijne pinkie rest).

Onlangs de Logitech Performance MX gekocht, maar dat is geen succes voor het gamen (duh).
Dus zit ik eraan te denken om een Logitech G9x te kopen, maar ik heb de R.A.T. 7 ook gezien en die lijkt me ook wat, gezien deze volledig aan te passen is. De reviews die ik lees over de R.A.T. 7 die gaan alle kanten op en weet niet wat ik ermee moet.

Het liefst ga ik voor een vertrouwde keuze de Logitech G9x, maar de pinkie rest en de precesion knop staan mijn wel aan. Het gene wat mij tegen staat is de zogenaamde laser problemen en de instabiliteit v/d muis.

Ik gebruik de muis voor Battlefield 3 (etc.), maar ook World of Tanks, waar preciesie op afstand ook nodig is.

Graag een mening (geen flames), maar constructieve meningen van mensen die één of beide muizen hebben gebruikt of gebruiken.

Alvast bedankt.

Mobo: Asus P8P67EVO//CPU: Intel i7 2600K//GPU: Nvidia GTX970//RAM: 16GB DDR3//HD: +6TB//Logitech G35 Headset//Logitech G502 Mouse

• KneoK
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 25-11 16:54

KneoK

Not in a million lightyears

Ik ben van een G5 naar een G500 gegaan en heb de G500 laatst vervangen voor een R.A.T. 7. en ik wil echt niet meer terug. Het is heerlijk om het ding aan alle kanten aan te passen en de pinky rest is inderdaad ideaal.

De precission knop gebruik ik zelf niet echt maar hij is goed geplaatst en ik kan me voorstellen dat je er zeker baat bij kunt hebben.

Ik heb geen enkel probleem met stabiliteit, ik gebruik de verhoogde palm rest die ik op de uiterste stand naar achteren heb staan en als mijn hand op de muis rust dan krijg ik dat ding met geen mogelijkheid gekanteld. Ik moet echt zonder op de muis te rusten druk op de achterkant zetten voordat de muis kantelt.

Ook met de laser heb ik geen enkel probleem, de muis is heel nauwkeurig. Ik speel zelf ook BF3 en mijn accuracy is sinds ik de R.A.T. gebruik merkbaar gestegen.

Over de G9x kan ik niets zeggen maar ik ben uitermate tevreden met de R.A.T.

• MCRoadkill
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 22-07-2024
Dank je wel voor je reactie.

Ik kon mijn Logitech Performance MX nog terug brengen naar Dynabyte en omruilen voor een Logitech G9x, dus dat heb ik voor nu gedaan. Dat wil niet zeggen dat ik in de toekomst niet de R.A.T. 7 (of een toekomstige versie) wil proberen.

Ik heb een zooi foto's gemaakt, dus ik kan er een review voor schrijven.

Wat ik wel moet zeggen is dat ik de G9x in vergelijking tot de G5 een stukje kleiner en lager vind, waardoor hij net iets anders in de hand ligt.

Mobo: Asus P8P67EVO//CPU: Intel i7 2600K//GPU: Nvidia GTX970//RAM: 16GB DDR3//HD: +6TB//Logitech G35 Headset//Logitech G502 Mouse