Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Ziggo ligt er de hele middag uit.

Pagina: 1
Acties:
  • 735 views

• Crankyslap
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 10-04 21:59
Weet niet of dit al bekend is, maar;

---------------
Signaalstoring bij Ziggo
Er is storing. Onze radio-, televisie-, internet- en telefonie diensten zijn op dit moment niet beschikbaar.
Verwacht wordt dat de problemen in de loop van de middag zijn opgelost. Onze excuses voor het ongemak.
---------------

Dus.. als je hier ook last van hebt; 't ligt niet aan jou.

Nu zit ik op mn 5kb/s mobiele T-Mobile lijn.. die eigenlijk 50kb/s hoort te zijn. Maar door een 'onoplosbaar probleem' krijg ik er nog maar 5. Maar ik mag wel gratis m'n contract verbreken. Zouden ze zo van al hun 'onbeperkt internet' klanten uit 2010 af proberen te komen? ;D

• Justin013
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 21:56
Wat moet ik met dit topic? Is het nou een mededeling dat je kabelverbinding stuk is, of een klaagtopic over T-mobile?

• nassau
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 22:14
Ziggo doet het hier (postcode 36xx) uitstekend. Zie ook geen meldingen op de ziggo site. Alleen mijn.ziggo schijnt een issue te hebben.

Update: mijn.ziggo doet het prima, alleen het verwijderen van emailadressen werkt kennelijk niet.

[ Voor 27% gewijzigd door nassau op 07-02-2012 12:23 ]

• maffiaric
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 17-11 22:50
Crankyslap schreef op dinsdag 07 februari 2012 @ 12:03:
Weet niet of dit al bekend is, maar;

---------------
Signaalstoring bij Ziggo
Er is storing. Onze radio-, televisie-, internet- en telefonie diensten zijn op dit moment niet beschikbaar.
Verwacht wordt dat de problemen in de loop van de middag zijn opgelost. Onze excuses voor het ongemak.
---------------

Dus.. als je hier ook last van hebt; 't ligt niet aan jou.

Nu zit ik op mn 5kb/s mobiele T-Mobile lijn.. die eigenlijk 50kb/s hoort te zijn. Maar door een 'onoplosbaar probleem' krijg ik er nog maar 5. Maar ik mag wel gratis m'n contract verbreken. Zouden ze zo van al hun 'onbeperkt internet' klanten uit 2010 af proberen te komen? ;D
de mensen die er last van hebben kunnen je bericht niet lezen ;)

• Wildfire
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 18:13

Wildfire

Joy to the world!

Het is dan ook een regionale storing. Mijn tante die vlakbij het centrum van Tilburg woont heeft er last van, ikzelf zit bij Korvel/Westend en niets aan de hand hier.

Systeemspecs | Mijn V&A spulletjes | Mijn RIPE Atlas probe

• Crankyslap
Ah, gelukkig niet in heel Nederland dus. Die opmerking over T-Mobile was een grapje trouwens, niet alles zo serieus nemen hé :P Zit hier niet met een alu hoedje op.

Wat je 'met dit topic moet' is niks als je geen ziggo hebt... maar ik ging meteen op mijn mobi op tweakers kijekn of andere mensen hier last van hadden want de site van ziggo is mobiel erg lastig bereikbaar. Dus misschien heeft iemand anders hier wel iets aan.

• RaZ
  • Registratie: November 2000
  • Niet online

RaZ

Funky Cold Medina

Ik moest wel lachen toen ik dit topic tegen kwam. Topic gestart om 12:03, en dan melden dat het er al de hele middag uit ligt. Dat terwijl de middag op de tijd van het posten net 3 minuten oud was.

Zal dat niet de hele ochtend moeten zijn :P

Maargoed, het is natuurlijk niet zo dat omdat iets digitaal is, het direct storingsvrij is. Problemen kunnen zich altijd wel voordoen. En ja, het is balen als je internet er uit ligt op het moment dat je er gebruik van wil maken. Maar kom, er zijn ergere dingen in het leven dan even geen internet, radio of TV.

Ey!! Macarena \o/

• Crankyslap
@RaZ Ik klaag ook niet, ik probeer eventuele andere ziggo gebruikers die hier vanaf een andere locatie/mobiel internet komen duidelijk te maken dat het niet aan hun kant ligt. Klantenservice van ziggo doet 't namelijk ook niet. Hier niet in ieder geval (ik belde mobiel).

• Wildfire
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 18:13

Wildfire

Joy to the world!

Crankyslap schreef op dinsdag 07 februari 2012 @ 12:37:
@RaZ Ik klaag ook niet, ik probeer eventuele andere ziggo gebruikers die hier vanaf een andere locatie/mobiel internet komen duidelijk te maken dat het niet aan hun kant ligt. Klantenservice van ziggo doet 't namelijk ook niet. Hier niet in ieder geval (ik belde mobiel).
Als Ziggo-gebruikers via een alternatieve manier wel op internet kunnen, dan kunnen ze gewoon het storingsoverzicht op de Ziggo-site raadplegen. Net zo praktisch :)

Systeemspecs | Mijn V&A spulletjes | Mijn RIPE Atlas probe

• IEF
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 27-11 20:42

IEF

Why so serious?

Dit had prima in het Ziggo ervaringen topic gekund, afgezien dat GoT geen storingsmelding-dienst is natuurlijk.
Dit topic is in elk geval bijzonder nutteloos.
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.