Tjeess, Wel, je vraagt de pro's en contra's van borden. De topic blijft open omdat ik hoopte dat er misschien een nieuwe afweging kwam, Je had namelijk per bord de SEARCH kunnen gebruiken.
Op het moment dat je vraagt wat RAID is, laat je in 1 keer zien dat je a) niet veel kennis hebt en b) Geen search gebruikt die je wel moet gebruiken.
Vandaar een slotje
.
Op het moment dat je vraagt wat RAID is, laat je in 1 keer zien dat je a) niet veel kennis hebt en b) Geen search gebruikt die je wel moet gebruiken.
Vandaar een slotje
Het is niet de bedoeling dat je hier komt en vraagt... wat moet ik kopen. Dat si voor iedereen anders. Kijk rond, lees reviews en bepaal zelf wat jij belangrijk vind. Zo kan je een selectie maken en op die selectie ga je hier zoeken naar mensen die ervaring hebben met die dingen.
Als je gaat vragen, wat moet ik kopen krijg je van iedereen een bepaald type/merk te horen en ben je net zo ver als voorheen. Schiet je niets mee op dus.
Als je gaat vragen, wat moet ik kopen krijg je van iedereen een bepaald type/merk te horen en ben je net zo ver als voorheen. Schiet je niets mee op dus.