Nu begrijp ik prima dat onderzoeken interessant kunnen zijn, maar wat is er nu echt boeiend aan een Fins onderzoek, waar nogal wat gaten in te schieten zijn, met in de praktijk verder weinig relevantie? De enige reden voor plaatsing van dit nieuws, wat ik vermoed, is de link met de koude temperaturen alhier. Maar kom dan met iets minder schimmigs ipv alleen die link. In de praktijk zal niemand hier last van hebben, hooguit de welbekende minder presterende accu's wanneer je uren de telefoon buiten je zak houdt.
Ik zeg dit ook niet omdat er iPhones of andere telefoons slecht in zouden scoren, maar wanneer dit soort onderzoeken al niet duidelijk na te lezen zijn, schimmig zijn en nogal discutabel... dan voedt dit alleen maar weer die, zowiezo al de spuitgaten uitlopende, flame-wars van de laatste maanden.
Ik zeg dit ook niet omdat er iPhones of andere telefoons slecht in zouden scoren, maar wanneer dit soort onderzoeken al niet duidelijk na te lezen zijn, schimmig zijn en nogal discutabel... dan voedt dit alleen maar weer die, zowiezo al de spuitgaten uitlopende, flame-wars van de laatste maanden.
[ Voor 37% gewijzigd door vgroenewold op 06-02-2012 22:55 ]