Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Tekst verdwijnt meteen

Pagina: 1
Acties:
  • 210 views

• Hemmen
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 24-02 19:33
Ik wil valideren of een gebruikersnaam is ingevoerd als ik een form submit. Echter zie ik de tekst/achtergrond heel even en dan verdwijnt hij meteen. Hoe moet ik maken dat het wel blijft staan?

JavaScript:
1
2
3
4
5
6
7
function validateUsername () {
    var x=document.forms["form"]["username"].value;
    if (x==null || x=="") {
        document.getElementById("authstatus").innerHTML="U heeft geen gebruikersnaam ingevoerd.";
        document.getElementById("authstatus").bgColor="#ffc8c8";
    }
}

• CoolGamer
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 23-11 16:20

CoolGamer

What is it? Dragons?

Je houdt de submit naar de server niet tegen. Je moet dan zorgen dat de functie op onSubmit false returned.

¸.·´¯`·.¸.·´¯`·.¸><(((º>¸.·´¯`·.¸><(((º>¸.·´¯`·.¸.·´¯`·.¸.·´¯`·.¸<º)))><¸.·´¯`·.¸.·´¯`·.¸.·´¯`·.¸

• Hemmen
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 24-02 19:33
CoolGamer schreef op maandag 06 februari 2012 @ 22:20:
Je houdt de submit naar de server niet tegen. Je moet dan zorgen dat de functie op onSubmit false returned.
Ik probeer het nu zo dan maar dat werkt niet. Wat doe ik fout?

JavaScript:
1
2
3
4
5
6
7
8
function validateUsername () {
    var x=document.forms["form"]["username"].value;
    if (x==null || x=="") {
        document.getElementById("authstatus").innerHTML="U heeft geen gebruikersnaam ingevoerd.";
        document.getElementById("authstatus").bgColor="#ffc8c8";
    }
    return false;
}

• RobIII
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

RobIII

Admin Devschuur®

^ Romeinse Ⅲ ja!

(overleden)
Nou; je gooit hier een paar regels code neer en verwacht dat wij de fout voor je aanwijzen; zo werkt het hier niet: in onze Quickstart zul je lezen dat we hier wel wat meer eigen inzet verwachten in een topicstart (zoals: wat heb je al geprobeerd/gezocht/gevonden etc.). We doen hier niet aan Kan iemand even...?, sorry.

Open gerust een nieuw topic maar zorg dan wel dat je onze voorgenoemde quickstart hanteert a.u.b.

[ Voor 7% gewijzigd door RobIII op 06-02-2012 22:29 ]

There are only two hard problems in distributed systems: 2. Exactly-once delivery 1. Guaranteed order of messages 2. Exactly-once delivery.

Je eigen tweaker.me redirect

Over mij

Dit topic is gesloten.