Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EvertonPride
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 13-10 16:14
Hallo

Mijn Vodafone 1 jaar abonnement loopt deze maand af. Ik bezit momenteel het Bel-SMS-Web-2 275 abonnement. Ik had daar een HTC Desire bijgekregen, daar ben ik tevreden mee!

Echter over mijn abonnement ben ik niet tevreden...

Ik zou de eerste 6 maanden iets van 20,- betalen en andere 6 maanden 35-40,-.
Echter zit ik iedere maand dik boven mijn bundel (rond 85,- gem p/maand), volgens de 1e 6 maanden afschriften voornamelijk door spraak en berichten. Ik vind het allemaal heel verdacht en vreemd want bellen doe ik misschien wel vaak maar ik heb het idee niet zovaak als de factuur aangeeft. Berichten doe ik nu nauwelijks meer vanwege whatsapp.
De laatste 6 maanden lijken kwa spraak en berichten wel te kloppen (net erover heen) maar komt er steeds 25,21 of 31,25 erbij onder het kopje overige content. Ik heb idee dat dit dat nieuwe internetverbruik is ofzo?

Ik wil dus absoluut een nieuwe telefoonabonnement uitzoeken maar welke?

Mijn eisen:
- duidelijke kan achterhalen wat ik bel/uitgeef p/maand (of smsje krijg als ik boven bundel uitkom?)
- gsm wil ik behouden, nummerbehoud ook
- je hebt toch nu die verschillende internetgebruiktoeslagen? Ik whatsapp veel (groepsgesprekken iedere dag), bekijk mijn mail/facebook en surf op het internet regelmatig. Ook kijk ik wel eens iets op youtube of op uitzendinggemist.
- 300 minuten p/maand heb ik wel nodig want ik zit nu steeds over mijn huidige (heb geloof ik 275 min)
- 1 jaar abbo! (ik wil er niet langer aan vastzitten)

Ik hoor sommige mensen wel eens spreken dat ze maar 20,- kwijtzijn bij simpel.nl ofzoiets maar ik kan me dan niet voorstellen dat dit allemaal met veel internetgebruik en bellen is?

Zou iemand mij kunnen adviseren?!

Gegroet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• S1NN3D
  • Registratie: Oktober 2011
  • Niet online
Op vraagstellingen als deze zul je op dit forum niet veel wijzer worden. Er wordt toch wel meer eigen onderzoekswerk verwacht.

Aangezien je de gsm wil behouden zal je uit moeten kijken naar een sim-only abo. Dat kan inderdaad bij een provider als Simpel voor zo'n 20 euro. Maar ook bij Ben, Simyo en alle ander meer en minder bekende aanbieders.

Surf eens naar de diverse sites om er jezelf in te verdiepen... :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GioStyle
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 21:17
Kort gezegd:

Je moet je eigen bel-, sms- en internetgedrag analyseren en aan de hand daarvan een voor jou passende abbonement afsluiten, zodat je niet maandelijks achteraf met bijkomende kosten zit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PinokkioTV
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 20:25
Dus als ik het goed begrijp, betaal jij elke maand rond de € 25/30 voor overige content, zonder dat je weet wat dat is :?

En je hebt nog geen actie ondernomen om dat uit te zoeken 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• exelletor
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 20:05
Ooit gehoord van My Vodafone? Je kan dan in ieder geval zien hoe ver je door je bundel bent.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Registratie: September 2004
  • Niet online

RoD

Admin Mobile & FP PowerMod
Je kan zelf prima op rij zetten wat de verschillende abonnementen kosten bij de verschillende providers. Daar hebben we de Pricewatch voor, en ook vele websites waarop je een abonnement af kunnen sluiten hebben die informatie. En dan is er nog de websites van de providers zelf.

We verwachten op GoT dat je zelf uit kan zoeken wat voor abonnement bij je past. We kunnen je helpen met je keuze, maar dan verwachten we specifieke vragen, en niet een lijstje met eisen waarbij je het ons verder uit laat zoeken. Om die reden gaat dit topic dan ook op slot.

Verder zou ik je aan willen raden om eerst eens contact met je provider op te nemen vanwege de rekeningen.
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.