Excel probleem

Pagina: 1
Acties:

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Zoals jullie zien heb ik een probleem dat excel wel kan aan klikken maar het opstarten krijg ik uiteindelijk een melding van ''microsoft excel kan niet worden geopend omdat er een probleem is Vraag bij de ontwikkelaar na of Microsoft Excel werkt met deze versie van Mac OS X. Mogelijk moet u het programma opnieuw installeren. Zorg ervoor dat u alle beschikbare updates voor het programma en voor Mac OS X installeert. Klik op Rapport om meer informatie weer te geven en een rapport naar Apple te versturen.''
Zelf ben ik niet z'n technisch met zulke dingen weet dan ook niet wat ik er aan moet doen. Zijn er suggesties wat ik er aan kan doen volgens de stappen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aghanim
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online
Opnieuw installeren zoals er als tip gegeven wordt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik meen mij iets te herinneren dat Office voor Mac OS X een soort database bouwt en instellingen onthoudt. Die moet je kunnen resetten door een combinatie van toetsen te gebruiken bij het opstarten van het programma. Vervolgens komt er een keuzemenu. Dat hielp ooit bij mij met een vergelijkbaar probleem.

Weet iemand wat ik exact bedoel?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoite
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 17-09 18:43

Hoite

Goed verhaal

Verwijderd schreef op maandag 06 februari 2012 @ 21:09:
Ik meen mij iets te herinneren dat Office voor Mac OS X een soort database bouwt en instellingen onthoudt. Die moet je kunnen resetten door een combinatie van toetsen te gebruiken bij het opstarten van het programma. Vervolgens komt er een keuzemenu. Dat hielp ooit bij mij met een vergelijkbaar probleem.

Weet iemand wat ik exact bedoel?
Ik denk dat je dit bedoeld?
http://getsatisfaction.co..._with_office_2008_for_mac

Lekker kort.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Office Setup Assistant. Dat was het woord. Goed zeg!