Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Behuizing hulp nodig!

Pagina: 1
Acties:
  • 234 views

• bodamn
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 12-11 07:38
hallo,

ik zoek een behuizing, er moet een waterkoeling inpassen (niet heel speciaal) en niet te duur zijn....

Ik zat zelf tet denken aan een antec ninehundered (two).

welke behuizing kan ik als beste pakken.

alvast bedankt!

Mvg Bodamn

• Bartske
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 19:43
Kijk hier of hier eens, dan moet het wel lukken.

Hier op Tweakers wordt eigen inzet van je verwacht. Doe zelf eerst research voordat je een topic opent. Over die antec is volgensmij zat te vinden dus ook of watercooling er in past. Daarnaast is het wel handig om te bedenken wat je wilt coolen/hoe groot alles is, dan zie je vanzelf of zoiets gaat passen

• bodamn
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 12-11 07:38
natuurlijk heb ik al zelf gezocht! ook over de antec, maar ik vraag om een mening van een ander, aangezien ik zelf geen ervaring heb met waterkoeling, Voor hetzelfdegeld is er een supergoeie en goedkope kast waar ik niet vanaf weet.. daarom vraag ik hier om de mening van anderen.

mvg

• Spaiker
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 16:09
Bartske schreef op maandag 06 februari 2012 @ 19:19:
Kijk hier of hier eens, dan moet het wel lukken.

Hier op Tweakers wordt eigen inzet van je verwacht. Doe zelf eerst research voordat je een topic opent. Over die antec is volgensmij zat te vinden dus ook of watercooling er in past. Daarnaast is het wel handig om te bedenken wat je wilt coolen/hoe groot alles is, dan zie je vanzelf of zoiets gaat passen
Dat en het feit dat een case compleet subjectief is :)

• dion_b
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 19:42

dion_b

Moderator Harde Waren

say Baah

bodamn schreef op maandag 06 februari 2012 @ 19:22:
natuurlijk heb ik al zelf gezocht! ook over de antec, maar ik vraag om een mening van een ander, aangezien ik zelf geen ervaring heb met waterkoeling, Voor hetzelfdegeld is er een supergoeie en goedkope kast waar ik niet vanaf weet.. daarom vraag ik hier om de mening van anderen.

mvg
Iedereen heeft een mening. Hoe weet je dat iemands mening voor jou relevant is?

Je geeft hier zo weinig info dat alles van een mITX kast tot een WTX server geval dekkend zou zijn. Waarom zou je de een kiezen en niet de anderen? Dat hangt af van wat je er (naast waterkoeling) in gaat vrotten en wat je zelf belangrijk vindt in een kast.

Zonder die info kan niemand je iets zinnigs vertellen. En als je zelf gewoon op een rij zet wat je belangrijk vindt en wat dat betekent voor je kast kun je makkelijk genoeg zelf iets kiezen. Begin daar eens mee :o

Oslik blyat! Oslik!

Dit topic is gesloten.