Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Hoi allemaal,

Als ik mezelf film met de camera is mijn gebit bijvoorbeeld heel anders dan normaal (loopt omgekeerd)
Misschien een domme vraag maar is dat normaal, want dat hoort in principe toch gewoon hetzelfde te zijn als dat je in de spiegel kijkt bijv?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Henk007
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 06-04 00:29
Houd een krant voor de spiegel en film dezelfde krant zonder spiegel.
Zoek de verschillen!

[ Voor 8% gewijzigd door Henk007 op 06-02-2012 19:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Dan is er eigenlijk geen verschil... maar stel je filmt je gebit bv gewoon via de camera en je kijkt erna via het scherm dan is het gewoon normaal, maar als je het dan vervolgens op de pc zet dan is het andersom ofzo... beetje vaag lol ik snap er niet veel meer van :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 3dfx
  • Registratie: Maart 2001
  • Niet online
Dat hangt van je camera af:

-met een normale digitale of compactcamera kan dat inderdaad gebeuren
-met een spiegelreflex-camera heb je dat probleem niet, omdat (de naam zegt het al) daar een spiegel ingebouwd is die jouw reflectie omdraait en corrigeert indien nodig
hmmm...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Henk007
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 06-04 00:29
Verwijderd schreef op maandag 06 februari 2012 @ 19:24:
Dan is er eigenlijk geen verschil...
Zit je nou te trollen of zeg je dat een beeld gelijk is aan zijn spiegelbeeld ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Maar als jij in de spiegel kijkt is dat dan hetzelfde beeld als dat wat iemand anders ziet? Ik film met een videocamera en echt sirieus in de spiegel loopt mijn gebit anders dan als ik het film en op de pc terug kijk...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bobmeister
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 14:37
Verwijderd schreef op maandag 06 februari 2012 @ 19:37:
Maar als jij in de spiegel kijkt is dat dan hetzelfde beeld als dat wat iemand anders ziet? Ik film met een videocamera en echt sirieus in de spiegel loopt mijn gebit anders dan als ik het film en op de pc terug kijk...
L.O.L.

Waarom film je je gebit trouwens :P

[ Voor 7% gewijzigd door Bobmeister op 06-02-2012 19:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Klinkt miss dom maar ik ben daardoor wel in de war, leg jij het eens uit dan..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aloys
  • Registratie: Juni 2005
  • Niet online
Een film/foto van de tekst: BLOND levert BLOND, in de spiegel zie je DNOLB (de letters moeten ook nog andersom, maar dat lukt mij zo niet).

Edit: BLOND was gewoon het eerste dat in mij op kwam 8)7 :+ .

[ Voor 19% gewijzigd door Aloys op 06-02-2012 19:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Oke maar betekent dat dan ook dat als je je zelf filmt dat dat het beeld is wat mensen van je zien? Of is het beeld wat je ziet als je in de spiegel kijkt het beeld wat mensen van je zien?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TranceSetter
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 12:58
Het beeld dat je filmt is wat mensen zien, niet het spiegelbeeld. Dan zou het betekenen dat de nummerborden ook in spiegelbeeld zouden moeten staan bv.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PowerUp
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 01-10 22:49
Verwijderd schreef op maandag 06 februari 2012 @ 19:14:
Hoi allemaal,

Als ik mezelf film met de camera is mijn gebit bijvoorbeeld heel anders dan normaal (loopt omgekeerd)
Misschien een domme vraag maar is dat normaal, want dat hoort in principe toch gewoon hetzelfde te zijn als dat je in de spiegel kijkt bijv?
Een spiegel weerkaatst het beeld (daar is het een spiegel voor). Zie onderstaande paint creatie waar je een bovenaanzicht ziet van mensen (met zeer brede schouders :P)

Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/fKQX6QCiIm5dXD1x4uy4YPsN/full.png

Als je in de spiegel kijkt en je linker hand op houdt dan zul je dat in de spiegel zien als links.
Staat er iemand tegen over je (onderste plaatje) en die steekt zijn linker hand op dan zit er geen spiegel tussen en zie jij dat als de rechter hand.
Een camera + lens is in principe niets anders dan een oog, dus daar zit geen verschil in.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Bedankt!
Pagina: 1