Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

• misguidedare
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 24-11 12:05
Beste Tweakers,

Na al veel gegoogled te hebben en wel een paar alternatieven gevonden te hebben maar die waren gewoon niet capabel. Mijn vraag is :
Bestaat er een goed alternatief voor Samsung kies ( eigen zo iets als nokia pc suite).

mvg

Are Jilesen

Verwijderd

Welke alternatieven waren niet capabel? Dan hoeven wij die namelijk niet meer te noemen. En wat mis je aan Kies of de alternatieven wat je wel graag wilt hebben?

• Squixx
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 17:30
wat wil je precies voor elkaar krijgen met de software?

want veel kan je ook gewoon draadloos via google gesynced hebben..

android since G1.

• misguidedare
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 24-11 12:05
Ik heb bepaalde Android suite geprobeerd en MyPhoneExplorer Client verder nog een paar programma's gehad maar werkt toch niet naar behoren. Mijn agenda synchroniseert idd al via 3g netjes met google agenda en zo ook naar outlook. Overig mijn taken lijst ook netjes met google taken en zo ook weer in outlook. Echter mis ik toch enige vorm van interactie tussen mijn computer en mobiel. lees als in : makkelijk smsjes sturen via de computer ( ik bedoel ik zit toch voor mijn toetsenbord waarom dan op een klein scherm typen) foto's makkelijk synchroniseren. Het makkelijkste zou ook zijn ( dit is misschien wel wat te hoog gegrepen) dat je principe werkt bijvoorbeeld via whatsapp dat je op je computer(voordeel toetsenbord) via je mobiel kan chatten. Dit ook aangezien mensen veel meer gebruik maken van whatsapp. Eigenlijk komt het er op neer : dat je in één omgeving werkt. Helaas denk ik dat dit momenteel nog te hoog gegrepen is.