Toon posts:

Het "Ship Simulator Extremes" topic!

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Afbeeldingslocatie: http://webguyunlimited.com/pixelperfectgaming/wp-content/uploads/2010/04/ShipSimulatorExtremes_logo_copy.jpg

Zomaar een vraag...
Zijn er mensen die dit uitgebreid spelen?

Afbeeldingslocatie: http://www.fullversiongame.org/wp-content/uploads/2011/01/Ship-Simulator-Extremes-Update-4-free-downloadable-full-version-pc-games.jpg

Ik speel het wel, alleen niet extreem veel.

Single Player
Ship Simulator Extremes is een simulatie 'spel' zonder eigenlijk een echt doel.
Een spel zoals FSX heeft ook niet echt een doel, maar wel missies.
Zo ook Ship Simulator Extremes.
In Ship Simulator Extremes heb je diverse missies waaronder Greenpeace acties, cargo transport en passenger transport. Voer deze missies uit om een 'volwaardig' zee kapitein te worden.

Multiplayer:
In de multiplayer modus kan je varen met mede 'kapiteins' over de hele wereld.
Persoonlijk nog geen ervaring mee, dus hier kan ik nog niet veel over vertellen.

Free Roam
In de Free Roam (Vrij varen) modus kan je zelf een schip, haven, tijd en weersomstandigheden instellen.
Vervolgens kan je vrij overal heen varen waar je zelf heen wilt.

------

Ik mis eigenlijk een beetje hands-on controls voor het bedienen van de scheepsfuncties.
Om die reden ben ik bezig met kijken naar mogelijkheden om zelf een betaalbare controller te bouwen die met alle schepen gebruikt kan worden.

Het schip waar ik toch het liefst mee vaar is het Kustwacht schip van de Canadese (?) Marine.

Afbeeldingslocatie: http://www.bhtdownloads.com/blackhatforum?i%3AaHR0cDovL2ltZzcxMy5pbWFnZXNoYWNrLnVzL2ltZzcxMy85NTIzL3NoaXBzaW11bGF0b3JleHRyZW1lc3BjLmpwZw%3D%3D

Laat maar horen wat jullie bevinden zijn over dit simulatie spel en of dit (veel) gespeeld word! :)

[ Voor 31% gewijzigd door Verwijderd op 06-02-2012 18:42 . Reden: Uitgebreidere TS op verzoek van.... ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hardcoresmurf
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 20-07-2024

hardcoresmurf

Quod licet Iovi non licet bovi

de ts kan wel wat uitgebreider.

bvb:

wat voor spel modus zijn er?

gameplay videos

meer pics

beschrijving

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• anandus
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
Ik heb het spel wel*, maar heb het nog nooit gespeeld.

Het ziet er redelijk uit, maar wat ik me afvraag: Wat is het doel van het spel?
Wat moet je doen?

Krijg je een missie, afhankelijk van het schip dat je uitkiest? (bijv kustwacht "red persoon", tanker "vervoer cargo naar haven X", etc?)

* Zat een keer in een $Uitgever's Pack dat ik kocht, geloof ik.

"Always remember to quick save" - Sun Tzu

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
anandus schreef op maandag 06 februari 2012 @ 18:02:
Ik heb het spel wel*, maar heb het nog nooit gespeeld.

Het ziet er redelijk uit, maar wat ik me afvraag: Wat is het doel van het spel?
Wat moet je doen?

Krijg je een missie, afhankelijk van het schip dat je uitkiest? (bijv kustwacht "red persoon", tanker "vervoer cargo naar haven X", etc?)

* Zat een keer in een $Uitgever's Pack dat ik kocht, geloof ik.
Hey Anandus,

Er zijn verscheidene missies in het spel.
Zoals in de TS (inmiddels) is beschreven onder andere passagiers, cargo en greenpeace acties.
Er zijn meerdere missies waarbij je hetzelfde schip vaart, maar meeste missies vaar je met steeds een ander schip in verschillende moeilijkheidsgraden.

Één missie, vallend onder de categorie 'zeer gemakkelijk', vaar je met het kustwacht schip.
Daarbij moet je de haven uit varen, naar open zee en vervolgens naar Vissersboten manouvreren waar je 'inspecties' uitvoert. Eigenlijk is het vrij simpel. Leg het schip naast een vissersboot, leg hem aan en blijf daar 10 seconden liggen.
Uiteindelijk is er een vissersboot die probeert aan de controle te ontsnappen. Daar ga je vervolgens met de RHIB aan boord van het kustwacht schip achter aan.
Als je het schip 'aangehouden' hebt, keer je met het kustwachtschip weer terug naar de haven terwijl de gepakte vissersboot achter je aan vaart.

Zo steekt bijvoorbeeld 1 missie in elkaar.
Andere missies zijn uitdagender als al varende een loods afgeven of een groot vrachtschip de haven binnen slepen.

Met de mission editor kan je overigens zelf missies in elkaar sleutelen. Alleen heb ik hier ook nog geen ervaring mee, zodoende ook geen verdere toelichting daar over.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hardcoresmurf
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 20-07-2024

hardcoresmurf

Quod licet Iovi non licet bovi

kan een mod dit topic ff naar Simulatie,Sport en racing games verplaatsen? daar krijgt het volgens mij meer aandacht

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daisai
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 10-11-2024
Ik speel het spel heel af en toe.
Het is alleen jammer dat de FPS in het spel gewoon bagger is, blijkbaar is het normaal in dit spel dat je rond de 20fps zit.

http://80.95.161.114/ship...ex.php/topic,27268.0.html

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FastFred
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 21:30
Ik heb het nooit gekocht, wel een tijdje gespeeld. Speelde hier redelijk soepel, het zat alleen afgeladen vol met bugs en glitches. Het schijnt dat dit grotendeels verholpen is met een patch een tijdje terug? Zoals de kleinere bootjes zoals RHIB's die op hoge golfen ineens de lucht in "glitchen" en salto's gaan maken enzo en dan soms weer op kop in het water terecht komt, waardoor je die RHIB niet meer kunt gebruiken enzo...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daisai
Dat hebben ze idd gefixed, dan speelde je waarschijnlijk een van de eerste versies.
En voor sommige mensen is 20fps normaal, maar voor gamers is 20fps gewoon bagger slecht.

[ Voor 35% gewijzigd door Daisai op 09-02-2012 22:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daisai
Het schip waar ik toch het liefst mee vaar is het Kustwacht schip van de Canadese (?) Marine.
Dat schip is van de VS coast guard.

http://www.uscg.mil/datasheet/378whec.asp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Megamind
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 10-09 22:45
Ik heb het spel ook gespeeld maar vond het niet super realistisch. Veel van de schepen varen niet helemaal zoals ze in het echt doen, daarnaast zijn de controls niet echt handig. Een leuk spel, maar voor mij wat te traag.
Pagina: 1