Voetbal is de belangrijkste bijzaak in het leven.
heb je al een beetje gezocht naar internet delen?
Of ben je een compleet onbeschreven blad.
Of ben je een compleet onbeschreven blad.
ik heb een 864 GB floppydrive! - certified prutser - the social skills of a thermonuclear device
Hmm... is het vandaag "ik open een nieuwe topic want ik wil twee pc's op internet"-dag ofzo?
Overweeg volgende keer voor je op een nieuwe topic klikt eens eerst andere topic te bekijken zoals bijvoorbeeld [url="ttp://gathering.tweakers.net/showtopic.php/149046"]internet via netwerk[/url] of gebruik anders gewoon de search.
Good Byte,
Negotiator.
Edit: Je was me te snel af BackSlash
Overweeg volgende keer voor je op een nieuwe topic klikt eens eerst andere topic te bekijken zoals bijvoorbeeld [url="ttp://gathering.tweakers.net/showtopic.php/149046"]internet via netwerk[/url] of gebruik anders gewoon de search.
Good Byte,
Negotiator.
oke click hier.en dan zoek je het verder maar op zearchOp vrijdag 23 maart 2001 17:50 schreef Negotiator het volgende:
Hmm... is het vandaag "ik open een nieuwe topic want ik wil twee pc's op internet"-dag ofzo?
Good Byte,
Negotiator.
XP2600+ @ 2500mhz 1024mb Twinmos PC2700 @ CS2 WD1800JB Plextor 40x CDRW Ti 4600 ULTRA
jullie hebben gelijk...
Meestal doe ik dat ook maar ik had haast dus ik denk ik plaats nog effe een topic...
Maarja...
Greetz
Meestal doe ik dat ook maar ik had haast dus ik denk ik plaats nog effe een topic...
Maarja...
Greetz
Voetbal is de belangrijkste bijzaak in het leven.