Cookies op Tweakers

Tweakers maakt gebruik van cookies, onder andere om de website te analyseren, het gebruiksgemak te vergroten en advertenties te tonen. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Ga verder' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt, bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie

Gebruikers in laten schrijven op Joomla!-site

Pagina: 1
Acties:
  • 128 views

Onderwerpen

• yannickie111
  • Registratie: juli 2009
  • Laatst online: 17-11 17:25
Hallo,

Ik heb een website gebouwd/ ben nog bezig met het bouwen van een website, voor de feestcommissie bij ons op school. (Waar ik bestuurslid ben, link staat in mijn sig als ik hem hier plaats is het misschien spam).

De website is gebouwd met Joomla! (1.5.23).
Op zich best aardig gelukt, is nog een beetje work in progress.

Het is nu zo dat iedereen foto's van schoolfeesten kunnen kijken. De foto's van de activiteiten alleen voor de feestcommissie zijn alleen te zien voor leden. Hiervoor moeten ze zich eerst aanmelden, zet ik ze naar de groep leden, en kunnen ze foto's bekijken.)

So far so good, maar ik zou ook graag een systeem maken dat leden zich via de site in kunnen schrijven om te helpen (bijvoorbeeld achter de bar op een schoolfeest).
Dit zou kunnen met Google Docs, maar echt een fraaie oplossing lijkt me dit niet...)

Heeft er iemand tips voor een goede extensie, die kan wat ik zou willen?

OnePlus 3 powered

• RobIII
  • Registratie: december 2001
  • Nu online

RobIII

DT Doktersteam / Moderator DevschuurŽ

^ Romeinse 3 ja!

Zoeken naar extensies kun je prima zelf: Waar vind ik...?
In de Devschuur hebben we 't over zélf maken/bouwen. Probeer het anders even bij Joomla zélf (Extensions).

offtopic:
Ik krijg waterige ogen van je linker menu en rechter sidebar; iets is er niet helemaal jofel...

RobIII wijzigde deze reactie 06-02-2012 17:27 (45%)

Mistakes happen. It's the mistakes inside a For Loop that are a real problem - Scott Hanselman.

Over mij

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.

Apple iPhone X Google Pixel 2 XL LG W7 Samsung Galaxy S8 Google Pixel 2 Sony Bravia A1 OLED Microsoft Xbox One X Apple iPhone 8

© 1998 - 2017 de Persgroep Online Services B.V. Tweakers vormt samen met o.a. Autotrack en Hardware.Info de Persgroep Online Services B.V. Hosting door True

*