Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

Laptop probleem

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Beste Tweakers,

Ik hoop dat dit het goede sub forum is aangezien ik eigenlijk geen idee heb waar het thuis hoort, maar het gaat over mijn laptop dus ik zit in ieder geval deels goed.

Ik heb een net nieuwe laptop gekocht met een i7 2670QM en een GTX 560 Nvidia graphics card. Als ik bijvoorbeeld The Office kijk via BS Players of een spel speel zie ik iets boven het midden van het scherm een streep lopen. Waardoor de beelden soms niet helemaal kloppen. Alsof het beeld boven de streep enkele milliseconden achter loopt waardoor het geen vloeiend effect geeft. Ik heb de Nvidia Drivers geïnstalleerd. Ik probeerde een screenshot van het beeld te maken, maar op de screenshot ziet het beeld er dan gewoon goed uit.

Heeft iemand enig idee wat dit is? En hoe ik het kan oplossen?

Bedankt,
Kratos

• Bartjezz
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 16-06-2024
Al het Nvidia configscherm doorgespit??

Edit: of andere players zoals VLC of Gomplayer??

[ Voor 40% gewijzigd door Bartjezz op 06-02-2012 16:41 ]

• A4-
  • Registratie: September 2005
  • Niet online

A4-

V-sync aanzetten in nvidia config.

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb de Verticale synchonisatie op Force Aan gezet, maar dit verhelpt het probleem niet. Ook heb ik het via Windows Media Players getest en zie ik nog steeds de lijnen. Dus het kan niet aan de player liggen

• Liveshort
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 09-11 21:51

Liveshort

Certified Crazy Person

Sluit je laptop eens aan op een extern scherm en kijk of het daar ook zo is, zo niet dan ligt het aan het scherm van de laptop. Zo wel moet je wat verder kijken naar je videokaart.

There once was a lady of Wight --- Who travelled much faster than light --- She departed one day --- In a relative way --- And arrived on the previous night

Verwijderd

Topicstarter
Heb ik idd zojuist getest zowel op het laptop scherm als het externe scherm heeft de strepen. Heeft iemand enig idee of dit probleem ook een naam heeft?

• KnoxNL
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 19:48
Streperitus?

:+

Nah, maar serieus, ik denk, met mijn beperkte kennis dat het hem dan in de videokaart zit, aangezien een screenshot het niet vertoont en laptop scherm + extern scherm wel. Ben bang voor RMA. Maar wacht nog even wat reacties af.
Pagina: 1