"Whatever their future, at the dawn of their lives, men seek a noble vision of man’s nature and of life’s potential."
Hoe je dat dan vervolgens instelt kan je weer vinden in de handleiding van je camera
"Whatever their future, at the dawn of their lives, men seek a noble vision of man’s nature and of life’s potential."
Gewoon een algemeen boek gebruiken. Voor de instellingen op jou camera heb je toch je handleidinglanerios schreef op maandag 06 februari 2012 @ 15:50:
Klopt, dat kan ik allemaal goed instellen. Maar ik heb geen idee waar te beginnen meerheeft ruim 10 jaar tussen gezeten. maar ik ga ff op google rondkijken!
[ Voor 12% gewijzigd door hypz op 06-02-2012 19:25 ]
Als je ervaring hebt is een paar uurtjes met je camera eropuit voldoende om in ieder geval de basics weer in de vingers te krijgen lijkt me? De boeken specifiek op een camera gericht ben ik geen fan van, ik heb al een handleiding bij m'n camera gehad
Een algemeen boek / naslagding lijkt me een stuk praktischer
Designer | Developer | Director | Photographer | LARPer | Geek | Male | 39
Maar ik ga op zoek naar wat spullen, en hypz je hebt een PM
Ook passen er direct 46mm filters op jouw camera dacht ik, zeker een aanrader om te aan te schaffen.
*edit: oja schiet vooral in raw, er gaat een wereld voor je open
[ Voor 10% gewijzigd door Regor op 06-02-2012 21:58 ]
Saus