Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

full screen countdown timer?

Pagina: 1
Acties:

• Wijnands
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 16-11 20:28
Wellicht heeft hier iemand een idee. Ik zoek een programma wat onder windows draait en wat een aftel klok met minuten en seconden fullscreen kan laten zien.

Ik heb al flink gezocht en vind of programma's die foeilelijk zijn of programmas die ook honderdsten van secondes laten zien en dat geeft zo'n onrustig beeld.

+++Divide By Cucumber Error. Please Reinstall Universe And Reboot +++

• Ventieldopje
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 22:53

Ventieldopje

I'm not your pal, mate!

Ik denk dat je moet zoeken naar een flash animatie die dat doet. Deze zou je dan fullscreen in de bijvoorbeeld de browser af kunnen spelen :)

http://themeforest.net/ Misschien kun je daar iets vinden?

www.maartendeboer.net
1D X | 5Ds | Zeiss Milvus 25, 50, 85 f/1.4 | Zeiss Otus 55 f/1.4 | Canon 200 f/1.8 | Canon 200 f/2 | Canon 300 f/2.8

• Wijnands
Daar had ik nog niet aan gedacht... hmm.. desnoods kan ik dan zelf wat in elkaar hacken. Tnx!

• frankivo
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 02-06 13:53
Met wat javascript en een fullscreen browser kom je er ook wel :p

iRacing Profiel

• _trickster_
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 19-11 16:21
Zoals hierboven al wordt aangegeven is mischien Javascript, en een Fullscreen browser een mooie oplossing.

Elke computer heeft tegenwoordig een internet browser, en met HTML/JAVASCRIPT/CSS is het ook gemakkelijk, eventueel met een HTML editor om deze mooi vorm te geven met je eigen wensen.

Kijk hier even voor verschillende javascripts voor datum & tijd

• Wijnands
Het is een invalshoek waar ik nog niet aan gedacht had. Nou ben ik erg roestig met actionscript of javascript maar er is zo veel informatie te vinden hierover dat ik daar uiteindelijk wel uitkom.

Dit gaat wel lukken zo.

• Pierre
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 20:26

Pierre

Van nature lui!

Dit is een hele mooie klik kost wel iets maar hij is gaaf :)

In the end, we will remember not the words of our enemies, but the silence of our friends.

Pagina: 1